Chell

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
(Anulowanie wersji nr 20338 utworzonej przez 212.160.175.254 (dyskusja) Wszystkie obiekty testowe były wybudzane po 20 latach. Podana jest tam data zahibernowania.)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)

Aktualna wersja na dzień 21:34, 10 lut 2014

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Chell
Chell ingame.jpg
Przynależność Aperture Science
Pozycja obiekt testowy
Wygląd i zdolności
Pochodzenie Ziemia
Rasa człowiek, biała
Kolor oczu szaroniebieskie
Kolor włosów czarne
Obsługa Handheld Portal Device
Informacje techniczne
Dubbing brak
Model/ka Alésia Glidewell

Nie jesteś dobrym człowiekiem. Wiesz o tym, prawda?


Chell jest główną bohaterką gry Portal i Portal 2. Jej wygląd sugeruje wiek 20-30 lat. Jest pochodzenia mieszanego lub latynoskiego. W grze nosi pomarańczowy kombinezon i chodzi boso z protezami przyczepionych do kolan, a potem w specjalnych butach, które pozwalają jej spadać z dużych wysokości bez otrzymywania obrażeń. Jest jedną z wielu osób biorących udział w testach Aperture Science. Akta Aperture charakteryzują ją jako wyjątkową wytrwałą i nieustępliwą w dążeniu do celu. Z tego powodu została wybrana przez Ratmana i wybudzona z komory relaksacyjnej w celu powstrzymania GLaDOS.

W grze nigdy nie wymawia ani słowa, jednak kiedy zostanie uderzona w głowę krawędzią kostki obciążeniowej, stęknie z bólu. Z kwestii GLaDOS można wywnioskować, iż Chell została porzucona w dzieciństwie.

[edytuj] Ciekawostki

  • Według jednej z teorii jej matką jest Caroline, asystentka Cave'a Johnsona. Możliwe, że Cave Johnson jest ojcem Chell.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Concept arty