Team Fortress

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Gra infobox |grafika= |producent=Team Fortress Software |wydawca= |dystrybucja=darmowa |data wydania=24 Sierpnia 1996 |nośniki=Internet |gatunek=First person shooter...”)
 
m
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 4: Linia 4:
 
|wydawca=
 
|wydawca=
 
|dystrybucja=darmowa
 
|dystrybucja=darmowa
|data wydania=24 Sierpnia 1996
+
|data wydania=24 sierpnia 1996
 
|nośniki=Internet
 
|nośniki=Internet
|gatunek=First person shooter
+
|gatunek=First-person shooter
 
|tryb gry=Multiplayer
 
|tryb gry=Multiplayer
 
|platforma=Microsoft Windows, Linux, Mac, DOS   
 
|platforma=Microsoft Windows, Linux, Mac, DOS   
|silnik=Quake engine
+
|silnik=[[w:Quake engine|Quake engine]]
 
|wymagania=
 
|wymagania=
 
|kontrolery=klawiatura i mysz, joystick
 
|kontrolery=klawiatura i mysz, joystick
Linia 20: Linia 20:
 
}}
 
}}
  
'''Team Fortress''' (zwane także '''QTF''') to modyfikacja multiplayer dla gry Quake, stworzona przez: [[Robina Walker]]a, Johna Cooka i Iana Caughley'a. Wydana 24 Sierpnia 1996 roku i rozwijana do 1997 roku do wersji 2.5. W wyniku ogromnej popularności, fani stworzyli wiele jej modyfikacji oraz portów na inne silniki gier. Autorzy modyfikacji zostali później zatrudnieni przez [[Valve]] do stworzenia portu swojej modyfikacji na silnik [[GoldSrc]] - [[Team Fortress Classic]].
+
'''Team Fortress''' (zwane także '''QTF''') to modyfikacja multiplayer dla gry [[wpl:Quake|Quake]], stworzona przez [[Robina Walker]]a, Johna Cooka i Iana Caughley'a. Wydana 24 sierpnia 1996 roku i rozwijana do 1997 roku do wersji 2.5. W wyniku ogromnej popularności, fani stworzyli wiele jej modyfikacji oraz portów na inne silniki gier. Autorzy modyfikacji zostali później zatrudnieni przez [[Valve]] w celu stworzenia nowej wersji swojego moda, tym razem jako oddzielnej gry na silniku [[GoldSrc]] - [[Team Fortress Classic]].
  
 
==Rozgrywka==
 
==Rozgrywka==
 
Gracze są podzielenie na dwie przeciwne drużyny ''Red'' i ''Blue'' (czasem nawet 4 drużyny, także zieloni i żółci). W obrębie każdej z nich wydzielone są specjalne klasy, w sumie jest 9 klas: Scout, Sniper, Soldier, Demolitions Man, Combat Medic, Heavy Weapons Guy oraz Spy i Engineer (od wersji 2.5). Rozgrywka jest mocno nastawiona na kooperację graczy w obrębie drużyny i współpracę różnych klas. Najważniejsze tryby gry to Capture the Flag i zdobywanie punktów kontrolnych.
 
Gracze są podzielenie na dwie przeciwne drużyny ''Red'' i ''Blue'' (czasem nawet 4 drużyny, także zieloni i żółci). W obrębie każdej z nich wydzielone są specjalne klasy, w sumie jest 9 klas: Scout, Sniper, Soldier, Demolitions Man, Combat Medic, Heavy Weapons Guy oraz Spy i Engineer (od wersji 2.5). Rozgrywka jest mocno nastawiona na kooperację graczy w obrębie drużyny i współpracę różnych klas. Najważniejsze tryby gry to Capture the Flag i zdobywanie punktów kontrolnych.
 +
 +
{{Valve}}
  
 
[[Kategoria:Team Fortress]]
 
[[Kategoria:Team Fortress]]

Aktualna wersja na dzień 10:04, 31 gru 2012

Team Fortress
Producent Team Fortress Software
Dystrybucja darmowa
Data wydania 24 sierpnia 1996
Nośniki Internet
Gatunek First-person shooter
Tryb gry Multiplayer
Platforma Microsoft Windows, Linux, Mac, DOS
Silnik Quake engine
Kontrolery klawiatura i mysz, joystick
Designer Robin Walker, John Cook, Ian Caughley
Gra po grze
Nast. gra Team Fortress Classic

Team Fortress (zwane także QTF) to modyfikacja multiplayer dla gry Quake, stworzona przez Robina Walkera, Johna Cooka i Iana Caughley'a. Wydana 24 sierpnia 1996 roku i rozwijana do 1997 roku do wersji 2.5. W wyniku ogromnej popularności, fani stworzyli wiele jej modyfikacji oraz portów na inne silniki gier. Autorzy modyfikacji zostali później zatrudnieni przez Valve w celu stworzenia nowej wersji swojego moda, tym razem jako oddzielnej gry na silniku GoldSrc - Team Fortress Classic.

[edytuj] Rozgrywka

Gracze są podzielenie na dwie przeciwne drużyny Red i Blue (czasem nawet 4 drużyny, także zieloni i żółci). W obrębie każdej z nich wydzielone są specjalne klasy, w sumie jest 9 klas: Scout, Sniper, Soldier, Demolitions Man, Combat Medic, Heavy Weapons Guy oraz Spy i Engineer (od wersji 2.5). Rozgrywka jest mocno nastawiona na kooperację graczy w obrębie drużyny i współpracę różnych klas. Najważniejsze tryby gry to Capture the Flag i zdobywanie punktów kontrolnych.