Edytujesz „Counter-Strike Neo”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 22: | Linia 22: | ||
'''''Counter-Strike Neo''''' to japońska wersja gry ''[[Counter-Strike]]'', opublikowana przez Namco i działająca na systemie Linux. | '''''Counter-Strike Neo''''' to japońska wersja gry ''[[Counter-Strike]]'', opublikowana przez Namco i działająca na systemie Linux. | ||
− | Gra ma kilka znaczących zmian, takich jak odstąpienie od tradycyjnego modelu walki [[Terroryści|Terrorystów]] z [[Antyterroryści|Antyterrorystami]]. | + | Gra ma kilka znaczących zmian, takich jak odstąpienie od tradycyjnego modelu walki [[Terroryści|Terrorystów]] z [[Antyterroryści|Antyterrorystami]] a także dodanie systemu matchmakingowego który stara się otrzymać równy poziom graczy na serwerach. Największą różnicą w porównaniu do innych gier z serii jest fakt, że postacie używają modeli anime, gdyż gra ta jest skierowana na rynek japoński. |
− | |||
Bronie są takie same jak w [[Counter-Strike]]. | Bronie są takie same jak w [[Counter-Strike]]. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
{{CS}} | {{CS}} | ||
{{Valve}} | {{Valve}} |