Edytujesz „Hazardous Environment Combat Unit”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 191: | Linia 191: | ||
* Początkowo H.E.C.U. miało używać samolotu [[F-117 Nighthawk]]. | * Początkowo H.E.C.U. miało używać samolotu [[F-117 Nighthawk]]. | ||
* W [[Half-Life: Day One]] występują tylko żołnierze ubrani w maskę gazową i berety. Nie używają oni [[Strzelba SPAS 12 (HL1)|strzelby]]. | * W [[Half-Life: Day One]] występują tylko żołnierze ubrani w maskę gazową i berety. Nie używają oni [[Strzelba SPAS 12 (HL1)|strzelby]]. | ||
− | * Chuck Jones zaprojektował oryginalne modele | + | * Chuck Jones zaprojektował oryginalne modele żołnierze, a Stephen Bahl zaprojektował nowe klasy (Medyk, Inżynier) i warianty dla Opposing Force, zarówno w wersji oryginalnej jak i HD. |
* H.E.C.U. miało także mieć w swoich szeregach maszyny bojowe znane jako [[Robot Grunt]]. Jej model można znaleźć w Half-Life SDK. Wersję w brązowym kolorze użyto w Half-Life Deathmatch oraz w ocenzurowanej, niemieckiej wersji Half-Life'a na PlayStation 2, gdzie zastąpiła wszystkich żołnierzy. | * H.E.C.U. miało także mieć w swoich szeregach maszyny bojowe znane jako [[Robot Grunt]]. Jej model można znaleźć w Half-Life SDK. Wersję w brązowym kolorze użyto w Half-Life Deathmatch oraz w ocenzurowanej, niemieckiej wersji Half-Life'a na PlayStation 2, gdzie zastąpiła wszystkich żołnierzy. | ||