Edytujesz „Nuke”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 5: | Linia 5: | ||
|autorcs=<p></p> | |autorcs=<p></p> | ||
|autorcz= | |autorcz= | ||
− | |autorcss | + | |autorcss=Valve Corporation}} |
− | + | ||
'''Nuke'''('''''de_nuke''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] w grach [[Counter-Strike]] i [[Counter-Strike: Source]]. Dodatkowo pojawi się w uaktualnionej postaci w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. | '''Nuke'''('''''de_nuke''''') to oficjalna mapa typu [[Podkładanie Bomby]] w grach [[Counter-Strike]] i [[Counter-Strike: Source]]. Dodatkowo pojawi się w uaktualnionej postaci w [[Counter-Strike: Global Offensive]]. | ||
Linia 47: | Linia 46: | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
* Samochody przejeżdżające niedaleko respawnu CT w ''Counter-Strike: Source'' mają rejestracje DE_NUKE. | * Samochody przejeżdżające niedaleko respawnu CT w ''Counter-Strike: Source'' mają rejestracje DE_NUKE. | ||
− | |||
==Galeria== | ==Galeria== |