Half-Life 2: Raising the Bar

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(link do galerii)
(inne gry też są wspomniane)
Linia 2: Linia 2:
 
[[Grafika:HL2_Raising_the_bar_S_1.PNG|thumb]]
 
[[Grafika:HL2_Raising_the_bar_S_1.PNG|thumb]]
  
'''''Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look: Prima's Official Insider's Guide''''' to książka napisana Davida Hodgsona i wydana w edycji limitowanej przez Prima Games w listopadzie 2004 roku. Zawiera zdjęcia, grafiki koncepcyjne i informacje dokumentujące powstawanie gier ''[[Half-Life]]'' i ''[[Half-Life 2]]''. Można w niej znaleźć mnóstwo informacji na temat elementów wyciętych z finalnej wersji gry, a także pierwotnego wyglądu niektórych postaci i lokacji.
+
'''''Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look: Prima's Official Insider's Guide''''' to książka napisana Davida Hodgsona i wydana w edycji limitowanej przez Prima Games w listopadzie 2004 roku. Zawiera zdjęcia, grafiki koncepcyjne i informacje dokumentujące powstawanie gier ''[[Half-Life]]'', ''[[Half-Life 2]]'', a także [[Counter-Strike]], [[Day of Defeat]] i [[Team Fortress Classic]]. Można w niej znaleźć mnóstwo informacji na temat elementów wyciętych z finalnej wersji gry, a także pierwotnego wyglądu niektórych postaci i lokacji.
 
==Zobacz też==
 
==Zobacz też==
 
*[[Ted_Backman#Galeria_2|Galeria concept artów z HL2]]
 
*[[Ted_Backman#Galeria_2|Galeria concept artów z HL2]]

Wersja z 12:12, 29 sie 2010

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

HL2 Raising the bar S 1.PNG

Half-Life 2: Raising the Bar - A Behind the Scenes Look: Prima's Official Insider's Guide to książka napisana Davida Hodgsona i wydana w edycji limitowanej przez Prima Games w listopadzie 2004 roku. Zawiera zdjęcia, grafiki koncepcyjne i informacje dokumentujące powstawanie gier Half-Life, Half-Life 2, a także Counter-Strike, Day of Defeat i Team Fortress Classic. Można w niej znaleźć mnóstwo informacji na temat elementów wyciętych z finalnej wersji gry, a także pierwotnego wyglądu niektórych postaci i lokacji.

Zobacz też