VR Worlds 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(. http://www.promotemyselftoday.com/profiles/blogs/free-slots-machine-online-1 online slots http://esp.enriqueiglesias.com/profiles/blogs/rouletteonline-slots-free play lucky lemmings slots online htt) |
m (Zabezpieczył VR Worlds 2: Częste spamowanie: atak botów ([edit=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)) [move=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)))) |
||
| (Nie pokazano 14 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | . | + | {{Gra infobox |
| + | |grafika=VRWorlds2.jpg | ||
| + | |producent=Psychology Software Tools Inc. | ||
| + | |wydawca=Psychology Software Tools Inc. | ||
| + | |dystrybucja= | ||
| + | |data wydania= | ||
| + | |nośniki= | ||
| + | |gatunek=program edukacyjny | ||
| + | |tryb gry=singleplayer | ||
| + | |platforma=Microsoft Windows | ||
| + | |silnik=[[Source]] | ||
| + | |wymagania=Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy | ||
| + | |kontrolery= | ||
| + | |kategorie wiekowe= | ||
| + | |scenarzysta= | ||
| + | |designer= | ||
| + | |kompozytor= | ||
| + | |poprz. gra= | ||
| + | |nast. gra=}} | ||
| + | '''Virtual Reality Worlds 2''' (lub '''VR Worlds 2''') to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez ''Psychology Software Tools Inc.'' w oparciu o technologię [[Source]]. | ||
| + | |||
| + | Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W ''VR Worlds 2'' osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby. | ||
| + | |||
| + | VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych. | ||
| + | |||
| + | ==Ciekawostki== | ||
| + | *Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również [[Valve]] nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę. | ||
| + | |||
| + | ==Galeria== | ||
| + | <gallery> | ||
| + | Grafika:Det Skins.gif|Przykładowe postacie, występujące w programie | ||
| + | Grafika:VRWorlds2 screen 01.jpg|Screen z programu | ||
| + | Grafika:VRWorlds2 screen 03.jpg|Screen z programu | ||
| + | </gallery> | ||
| + | |||
| + | ==Linki== | ||
| + | *[http://www.vrworlds2.com/ Oficjalna strona] | ||
| + | *[http://www.pstnet.com/videodemo.cfm?ID=94 prezentacja video] | ||
| + | [[Kategoria:Gry]] | ||
Aktualna wersja na dzień 16:00, 3 lis 2010
| VR Worlds 2 | |
| | |
| Producent | Psychology Software Tools Inc. |
| Wydawca | Psychology Software Tools Inc. |
| Gatunek | program edukacyjny |
| Tryb gry | singleplayer |
| Platforma | Microsoft Windows |
| Silnik | Source |
| Wymagania | Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy |
| Gra po grze | |
Virtual Reality Worlds 2 (lub VR Worlds 2) to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez Psychology Software Tools Inc. w oparciu o technologię Source.
Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W VR Worlds 2 osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby.
VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych.
[edytuj] Ciekawostki
- Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również Valve nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę.