VR Worlds 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Wycofano edycje użytkownika 213.5.70.184 (dyskusja). Autor przywróconej wersji to Zwieracz.) |
m (Zabezpieczył VR Worlds 2: Częste spamowanie: atak botów ([edit=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)) [move=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)))) |
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 2 użytkowników) |
Aktualna wersja na dzień 16:00, 3 lis 2010
VR Worlds 2 | |
Producent | Psychology Software Tools Inc. |
Wydawca | Psychology Software Tools Inc. |
Gatunek | program edukacyjny |
Tryb gry | singleplayer |
Platforma | Microsoft Windows |
Silnik | Source |
Wymagania | Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy |
Gra po grze |
Virtual Reality Worlds 2 (lub VR Worlds 2) to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez Psychology Software Tools Inc. w oparciu o technologię Source.
Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W VR Worlds 2 osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby.
VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych.
[edytuj] Ciekawostki
- Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również Valve nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę.