Żołnierz

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Ciekawostki)
Linia 18: Linia 18:
  
 
==Uzbrojenie==
 
==Uzbrojenie==
===Standardowe===
 
Bronie dostępne od samego początku.
 
*[[Wyrzutnia rakiet (TF2)|Wyrzutnia rakiet]]
 
**ilość naboi: 20
 
**ilość naboi w magazynku: 4
 
**obrażenia: 105-112 (Bezpośrednie uderzenie: 270 crit. Trafienie w odległość 1m: 226 crit. Trafienie w odległość 2m: 170 crit)
 
***samookaleczenie: 46-51 strzelając pod stopy
 
  
*[[Strzelba (TF2)|Strzelba]]
+
===Standardowe===
**ilość naboi: 32
+
{| class="wikitable"
**ilość naboi w magazynku: 6
+
|-
**obrażenia: 80-90 (180 crit)
+
! Wygląd i nazwa broni
 +
! Dane techniczne
 +
! Opis
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:Rocket.png|100px]]<br />'''Wyrzutnia Rakiet'''<br />''Rocket Lancher''
 +
|
 +
*Slot pierwszy
 +
*Magazynek: 4 rakiety
 +
*Noszone: 20(36 w wersji konsolowej)
 +
*obrażenia
 +
**Przy trafieniu bezpośrednim:
 +
***Podstawowo: 90
 +
***Średni dystans: 50-90
 +
***Daleki dystans: 45-60
 +
***Mini-Kryt: 122
 +
***Krytyczne: 270
 +
| jest podstawową bronią [[Żołnierz]]a. Wystrzelone rakiety lecą dosyć wolno, ale posiadają bardzo duże pole rażenia po wybuchu. Możliwe jest także wykorzystanie rakiety do tzw. [[Rakietowy skok|rocket jumpa]], polegającego na wystrzeleniu sobie rakiety pod nogi i równoczesnym podskokiem, co powoduje wyrzut na kilkanaście metrów
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:Shotgun.png|100px]]<br />'''Strzelba'''<br />''Shotgun''
 +
|
 +
*Drugi slot
 +
*Magazynek: 6
 +
*Noszone: 32
 +
*Obrażenia:
 +
**Podstawowo: 6 na sztukę śrutu
 +
**Średni dystans: 10-30
 +
**Daleki dystans: 3-10
 +
**Mini-Kryt: 8 na sztukę śrutu
 +
**Krytyczne: 18 na sztukę śrutu
 +
|Jest bronią używaną przez największą liczbę klas. Używa jej też [[Inżynier]], [[Gruby]], [[Pyro]] i [[Żołnierz]]
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:shovel.png|100px]]<br />'''Saperka'''<br />''Shovel''
 +
|
 +
*Obrażenia:
 +
**Podstawowo: 65
 +
**Mini-Kryt: 88
 +
**Krytyczne: 195
 +
|Jest podstawową bronią krótkodystansową dla Żołnierza. Przydaje sie do wykańczania przeciwników wcześniej zaatakowanych Wyrzutnią rakiet.
 +
|}
 +
===Udblokowywane===
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Wygląd i nazwa broni
 +
! Dane techniczne
 +
! Opis
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:Direct.png|100px]]<br />'''Celny strzał'''<br />''Direct hit''
 +
|
 +
*Slot pierwszy
 +
*Magazynek: 4 rakiety
 +
*Noszone: 20
 +
*obrażenia  
 +
**Przy trafieniu bezpośrednim:
 +
***Podstawowo: 112
 +
***Średni dystans: 112
 +
***Daleki dystans: 112
 +
***Mini-Kryt: 151
 +
***Krytyczne: 338
 +
| jest zamienną bronią [[Żołnierz]]a. Cechami rozpoznawalnymi tego modelu jest zwiększona  o 80% prędkość rakiety, oraz ozdobny celownik. Nowa konstrukcja potrzebowała nowych lekkich rakiet, niestety przez zmniejszenie wagi zmniejszyły sie obrażenia w wypadku nietrafienia w cel. W sytuacji kiedy przeciwnik który dostał naszą rakietą znajduje sie w powietrzu przyznawana jest premia w postaci mini-krytycznego uderzenia.
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:Buff.png|100px]]<br />'''Sztandar Chwały'''<br />''Buff Banner''
 +
|
 +
*Drugi slot
 +
| z wyglądu przypomina plecak ze spadochronem, ale tak naprawdę mieści w sobie trąbkę i flagę. Jeżeli w ciągu jednego życia skumuluje się 600 punktów obrażeń, można wyciągnąć trąbkę i zagrać na niej, zwiększając morale kompanów dzięki czemu każdy ich atak będzie mini-krytyczny.
 +
|-
 +
| style="text-align: center; width:20%" | [[Plik:Equalizer.png|100px]]<br />'''Wyrównywacz'''<br />''Equalizer''
 +
|
 +
{| class="wikitable" style="text-align: right"
 +
|-
 +
! Życie
 +
! Obrażenia
 +
! Ciekawostki
 +
|-
 +
| 200 || 33 ||
 +
|-
 +
| 121 || 65 || align="left" | Podstawowe obrażenia broni: [[Łopata]]
 +
|-
 +
| 100 || 73 ||
 +
|-
 +
| 50 || 93 ||
 +
|-
 +
| 1 || 113 ||
 +
|}
 +
| jest to jedna z broni dla Soldiera dostępna po odblokowaniu achievmentów. Działa na zasadzie im mniej HP tym większe obrażenia i prędkość noszącego
 +
|}
  
*[[Łopata]]
 
**ilość naboi: brak
 
**obrażenia: 43-87 (195 crit)
 
  
 
==Meet the Soldier==
 
==Meet the Soldier==

Wersja z 10:50, 27 mar 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Przede wszystkim dodać informacje o unlockach
Żołnierz
SoldierTF2.jpg
Typ klasy ofensywna
Numer 2
Ilość życia 200
Übercharge 300
Prędkość 6.09 m/s (80%)
Postać
Pochodzenie Midwest, USA
Praca Shock & Awe
Motto I'am a Rocket Man
Dubbing Rick May
Meet the... Meet the Soldier

Żołnierz (ang. Soldier) - ofensywna klasa postaci w Team Fortress 2

Spis treści

Uzbrojenie

Standardowe

Wygląd i nazwa broni Dane techniczne Opis
Rocket.png
Wyrzutnia Rakiet
Rocket Lancher
  • Slot pierwszy
  • Magazynek: 4 rakiety
  • Noszone: 20(36 w wersji konsolowej)
  • obrażenia
    • Przy trafieniu bezpośrednim:
      • Podstawowo: 90
      • Średni dystans: 50-90
      • Daleki dystans: 45-60
      • Mini-Kryt: 122
      • Krytyczne: 270
jest podstawową bronią Żołnierza. Wystrzelone rakiety lecą dosyć wolno, ale posiadają bardzo duże pole rażenia po wybuchu. Możliwe jest także wykorzystanie rakiety do tzw. rocket jumpa, polegającego na wystrzeleniu sobie rakiety pod nogi i równoczesnym podskokiem, co powoduje wyrzut na kilkanaście metrów
Shotgun.png
Strzelba
Shotgun
  • Drugi slot
  • Magazynek: 6
  • Noszone: 32
  • Obrażenia:
    • Podstawowo: 6 na sztukę śrutu
    • Średni dystans: 10-30
    • Daleki dystans: 3-10
    • Mini-Kryt: 8 na sztukę śrutu
    • Krytyczne: 18 na sztukę śrutu
Jest bronią używaną przez największą liczbę klas. Używa jej też Inżynier, Gruby, Pyro i Żołnierz
Shovel.png
Saperka
Shovel
  • Obrażenia:
    • Podstawowo: 65
    • Mini-Kryt: 88
    • Krytyczne: 195
Jest podstawową bronią krótkodystansową dla Żołnierza. Przydaje sie do wykańczania przeciwników wcześniej zaatakowanych Wyrzutnią rakiet.

Udblokowywane

Wygląd i nazwa broni Dane techniczne Opis
Direct.png
Celny strzał
Direct hit
  • Slot pierwszy
  • Magazynek: 4 rakiety
  • Noszone: 20
  • obrażenia
    • Przy trafieniu bezpośrednim:
      • Podstawowo: 112
      • Średni dystans: 112
      • Daleki dystans: 112
      • Mini-Kryt: 151
      • Krytyczne: 338
jest zamienną bronią Żołnierza. Cechami rozpoznawalnymi tego modelu jest zwiększona o 80% prędkość rakiety, oraz ozdobny celownik. Nowa konstrukcja potrzebowała nowych lekkich rakiet, niestety przez zmniejszenie wagi zmniejszyły sie obrażenia w wypadku nietrafienia w cel. W sytuacji kiedy przeciwnik który dostał naszą rakietą znajduje sie w powietrzu przyznawana jest premia w postaci mini-krytycznego uderzenia.
Buff.png
Sztandar Chwały
Buff Banner
  • Drugi slot
z wyglądu przypomina plecak ze spadochronem, ale tak naprawdę mieści w sobie trąbkę i flagę. Jeżeli w ciągu jednego życia skumuluje się 600 punktów obrażeń, można wyciągnąć trąbkę i zagrać na niej, zwiększając morale kompanów dzięki czemu każdy ich atak będzie mini-krytyczny.
Equalizer.png
Wyrównywacz
Equalizer
Życie Obrażenia Ciekawostki
200 33
121 65 Podstawowe obrażenia broni: Łopata
100 73
50 93
1 113
jest to jedna z broni dla Soldiera dostępna po odblokowaniu achievmentów. Działa na zasadzie im mniej HP tym większe obrażenia i prędkość noszącego


Meet the Soldier

Information icon.pngOsobny artykuł: Meet the Soldier

Ciekawostki

  • Ulubioną wojną Soldiera jest II Wojna Światowa
  • W trakcie II Wojny Światowej, Soldier brał udział w działaniach wojskowych na terenie Polski.
  • Mentorem soldiera był Sun Tzu

Linki