Szablon:Portal tf2 artykul
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (link do głosowania) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude> | <noinclude><sekcja id="tf2"></noinclude> | ||
− | <artykul tytul=" | + | <artykul tytul="Punkty kontrolne" link="Punkty kontrolne" grafika="CP.jpg"> |
− | + | Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu... | |
<przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Team Fortress Classic" /> | <przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Team Fortress Classic" /> | ||
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieTFArt" /> | <przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GlosowanieTFArt" /> | ||
</artykul> | </artykul> | ||
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude> | <noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal TF2]]</noinclude> |
Wersja z 14:48, 29 mar 2011
Punkty kontrolne
Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne (ang. Control Point) opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu...