Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „Scout przechwytujące tajne materiały na mapie ctf_2fort z bazy RedNa mapach typu ctf_****** gracze mają za zadanie wy...”) |
m (szablon) |
||
| (Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | + | {{Stub}} | |
| + | <ikony>tf2</ikony> | ||
| + | ==Ogólne== | ||
| + | Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. | ||
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | ||
| + | ==Zasady== | ||
| + | *Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć. | ||
| + | *Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy. | ||
| + | ** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy. | ||
| + | *Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie. | ||
| + | *Nie można nosić tajnych materiałów gdy: | ||
| + | **Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]]. | ||
| + | **Jest się pod wpływem ÜberCharge. | ||
| + | **Jest się przebranym. ([[Spy]]) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika. | ||
| + | **Jest się niewidocznym. ([[Spy]]) | ||
| + | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
| + | *Teczki nie można transportować przez teleporty. | ||
| + | *Nie można podnieść teczki swojej drużyny. | ||
| + | |||
| + | ==Mapy== | ||
| + | ===2Fort=== | ||
| + | ===Double Cross=== | ||
| + | ===Sawmill=== | ||
| + | ===Turbine=== | ||
| + | ===Well=== | ||
| + | |||
| + | ==Galeria== | ||
| + | <gallery> | ||
| + | Plik:Tajne_materiały.jpg | ||
| + | </gallery> | ||
| + | |||
| + | {{TF2tryby}} | ||
| + | |||
| + | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] | ||
Aktualna wersja na dzień 14:15, 2 wrz 2011
Spis treści |
[edytuj] Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
[edytuj] Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
- Teczki nie można transportować przez teleporty.
- Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
[edytuj] Mapy
[edytuj] 2Fort
[edytuj] Double Cross
[edytuj] Sawmill
[edytuj] Turbine
[edytuj] Well
[edytuj] Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
|
Arena • Zdobądź flagę • Punkty kontrolne • Król wzgórza • Ładunek • Wyścig ładunków |
