Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „Scout przechwytujące tajne materiały na mapie ctf_2fort z bazy RedNa mapach typu ctf_****** gracze mają za zadanie wy...”) |
m (szablon) |
||
(Nie pokazano 7 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | + | {{Stub}} | |
+ | <ikony>tf2</ikony> | ||
+ | ==Ogólne== | ||
+ | Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. | ||
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane. | ||
+ | ==Zasady== | ||
+ | *Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć. | ||
+ | *Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy. | ||
+ | ** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy. | ||
+ | *Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie. | ||
+ | *Nie można nosić tajnych materiałów gdy: | ||
+ | **Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]]. | ||
+ | **Jest się pod wpływem ÜberCharge. | ||
+ | **Jest się przebranym. ([[Spy]]) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika. | ||
+ | **Jest się niewidocznym. ([[Spy]]) | ||
+ | *Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]] | ||
+ | *Teczki nie można transportować przez teleporty. | ||
+ | *Nie można podnieść teczki swojej drużyny. | ||
+ | |||
+ | ==Mapy== | ||
+ | ===2Fort=== | ||
+ | ===Double Cross=== | ||
+ | ===Sawmill=== | ||
+ | ===Turbine=== | ||
+ | ===Well=== | ||
+ | |||
+ | ==Galeria== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Plik:Tajne_materiały.jpg | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | {{TF2tryby}} | ||
+ | |||
+ | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] |
Aktualna wersja na dzień 14:15, 2 wrz 2011
Spis treści |
[edytuj] Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
[edytuj] Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
- Teczki nie można transportować przez teleporty.
- Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
[edytuj] Mapy
[edytuj] 2Fort
[edytuj] Double Cross
[edytuj] Sawmill
[edytuj] Turbine
[edytuj] Well
[edytuj] Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Arena • Zdobądź flagę • Punkty kontrolne • Król wzgórza • Ładunek • Wyścig ładunków |