Zdobądź flagę

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (szablon)
 
(Nie pokazano 6 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
 
{{Stub}}
 
{{Stub}}
[[Plik:Tajne_materiały.jpg|500px|thumb|right|Scout przechwytujące tajne materiały na mapie ctf_2fort z bazy Red]]Na mapach typu ctf_****** gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem.  
+
<ikony>tf2</ikony>
 +
==Ogólne==
 +
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem.  
 
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
 
Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
 +
==Zasady==
 +
*Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
 +
*Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
 +
** Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
 +
*Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
 +
*Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
 +
**Jest się pod wpływem [[Bonk! Atomowy Kop|Bonka]].
 +
**Jest się pod wpływem ÜberCharge.
 +
**Jest się przebranym. ([[Spy]]) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika.
 +
**Jest się niewidocznym. ([[Spy]]) 
 +
*Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu [[Nagła śmierć]]
 +
*Teczki nie można transportować przez teleporty.
 +
*Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
 +
 +
==Mapy==
 +
===2Fort===
 +
===Double Cross===
 +
===Sawmill===
 +
===Turbine===
 +
===Well===
 +
 +
==Galeria==
 +
<gallery>
 +
Plik:Tajne_materiały.jpg
 +
</gallery>
 +
 +
{{TF2tryby}}
 +
 +
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]]

Aktualna wersja na dzień 14:15, 2 wrz 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Spis treści

[edytuj] Ogólne

Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.

[edytuj] Zasady

  • Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
  • Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
    • Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
  • Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
  • Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
    • Jest się pod wpływem Bonka.
    • Jest się pod wpływem ÜberCharge.
    • Jest się przebranym. (Spy) Po podniesieniu teczki, przebranie od razu znika.
    • Jest się niewidocznym. (Spy)
  • Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
  • Teczki nie można transportować przez teleporty.
  • Nie można podnieść teczki swojej drużyny.

[edytuj] Mapy

[edytuj] 2Fort

[edytuj] Double Cross

[edytuj] Sawmill

[edytuj] Turbine

[edytuj] Well

[edytuj] Galeria