VR Worlds 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(M0b1TD <a href="http://atewaqnoenft.com/">atewaqnoenft</a>, [url=http://ixswhxremazo.com/]ixswhxremazo[/url], [link=http://zaubzouvfuyn.com/]zaubzouvfuyn[/link], http://qwjkpatwfybg.com/) |
m (Zabezpieczył VR Worlds 2: Częste spamowanie: atak botów ([edit=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)) [move=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)))) |
||
(Nie pokazano 25 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 27: | Linia 27: | ||
*Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również [[Valve]] nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę. | *Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również [[Valve]] nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę. | ||
− | + | ==Galeria== | |
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Det Skins.gif|Przykładowe postacie, występujące w programie | ||
+ | Grafika:VRWorlds2 screen 01.jpg|Screen z programu | ||
+ | Grafika:VRWorlds2 screen 03.jpg|Screen z programu | ||
+ | </gallery> | ||
==Linki== | ==Linki== |
Aktualna wersja na dzień 16:00, 3 lis 2010
VR Worlds 2 | |
Producent | Psychology Software Tools Inc. |
Wydawca | Psychology Software Tools Inc. |
Gatunek | program edukacyjny |
Tryb gry | singleplayer |
Platforma | Microsoft Windows |
Silnik | Source |
Wymagania | Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy |
Gra po grze |
Virtual Reality Worlds 2 (lub VR Worlds 2) to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez Psychology Software Tools Inc. w oparciu o technologię Source.
Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W VR Worlds 2 osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby.
VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych.
[edytuj] Ciekawostki
- Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również Valve nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę.