VR Worlds 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(. http://opencoffee.ning.com/profiles/blogs/handheld-gambling-online-1 us online gambling casinos http://www.teamalphamale.com/profiles/blogs/roulette-free-online-free roulette free online http://esp.) |
m (Zabezpieczył VR Worlds 2: Częste spamowanie: atak botów ([edit=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)) [move=autoconfirmed] (wygasa 16:00, 3 gru 2010 (UTC)))) |
||
(Nie pokazano 12 wersji utworzonych przez 3 użytkowników) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | . | + | {{Gra infobox |
+ | |grafika=VRWorlds2.jpg | ||
+ | |producent=Psychology Software Tools Inc. | ||
+ | |wydawca=Psychology Software Tools Inc. | ||
+ | |dystrybucja= | ||
+ | |data wydania= | ||
+ | |nośniki= | ||
+ | |gatunek=program edukacyjny | ||
+ | |tryb gry=singleplayer | ||
+ | |platforma=Microsoft Windows | ||
+ | |silnik=[[Source]] | ||
+ | |wymagania=Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy | ||
+ | |kontrolery= | ||
+ | |kategorie wiekowe= | ||
+ | |scenarzysta= | ||
+ | |designer= | ||
+ | |kompozytor= | ||
+ | |poprz. gra= | ||
+ | |nast. gra=}} | ||
+ | '''Virtual Reality Worlds 2''' (lub '''VR Worlds 2''') to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez ''Psychology Software Tools Inc.'' w oparciu o technologię [[Source]]. | ||
+ | |||
+ | Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W ''VR Worlds 2'' osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby. | ||
+ | |||
+ | VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych. | ||
+ | |||
+ | ==Ciekawostki== | ||
+ | *Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również [[Valve]] nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę. | ||
+ | |||
+ | ==Galeria== | ||
+ | <gallery> | ||
+ | Grafika:Det Skins.gif|Przykładowe postacie, występujące w programie | ||
+ | Grafika:VRWorlds2 screen 01.jpg|Screen z programu | ||
+ | Grafika:VRWorlds2 screen 03.jpg|Screen z programu | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | ==Linki== | ||
+ | *[http://www.vrworlds2.com/ Oficjalna strona] | ||
+ | *[http://www.pstnet.com/videodemo.cfm?ID=94 prezentacja video] | ||
+ | [[Kategoria:Gry]] |
Aktualna wersja na dzień 16:00, 3 lis 2010
VR Worlds 2 | |
Producent | Psychology Software Tools Inc. |
Wydawca | Psychology Software Tools Inc. |
Gatunek | program edukacyjny |
Tryb gry | singleplayer |
Platforma | Microsoft Windows |
Silnik | Source |
Wymagania | Procesor: Pentium 4 2.4GHz, 1 GB RAM, DirectX 9 lub nowszy |
Gra po grze |
Virtual Reality Worlds 2 (lub VR Worlds 2) to program przeznaczony do badań i leczenia osób przejawiających zaburzenia w odbiorze i przetwarzaniu bodźców zmysłowych, oraz w leczeniu z uzależnień. Stworzony przez Psychology Software Tools Inc. w oparciu o technologię Source.
Program ma za zadanie odzwierciedlać realny świat z naciskiem na relacje między ludzkie. W VR Worlds 2 osoba badana (lub poddana procesowi leczenia) wciela się w fikcyjną postać, eksploruje wirtualny świat i nawiązuje relacje ze sterowanymi przez komputer postaciami. Wszystko obserwujemy z widoku z pierwszej osoby.
VR Worlds 2 zawiera kilka gotowych lokacji przeznaczonych do badań różnych zachowań: teren zabudowany - miejski, przedmieścia, hotelowe lobby, gabinet lekarski, sklep spożywczy. Program posiada również wbudowany, prosty w obsłudze edytor poziomów, pozwalający stworzyć otoczenie na własne potrzeby. Jest przystosowany do współdziałania, między innymi z urządzeniami śledzącymi i analizującymi ruchu gałek ocznych.
[edytuj] Ciekawostki
- Na oficjalnej stronie projektu nie widnieje żadna informacja o tym, że program korzysta z technologii Source. Również Valve nie wspomina o tym nigdzie na swoich stronach. Wystarczy jednak obejrzeć materiały promocyjne programu, aby od razu rozpoznać charakterystyczną dla Source grafikę.