Szpieg
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(nowy szablon) |
|||
Linia 70: | Linia 70: | ||
*W becie: RED i BLU Szpieg miał Szary garnitur tylko z paskiem w lewej ręce z Logiem drużyny. | *W becie: RED i BLU Szpieg miał Szary garnitur tylko z paskiem w lewej ręce z Logiem drużyny. | ||
*Spy jest gentelmenem | *Spy jest gentelmenem | ||
+ | *Spy sypia z matką Scauta | ||
==Linki== | ==Linki== |
Wersja z 18:44, 21 sie 2011
Szpieg | |
Typ klasy | Wsparcie |
Numer | 9 |
Ilość życia | 125 |
Übercharge | 185 |
Prędkość | 7.61 m/s (100%) |
Postać | |
Pochodzenie | Francja |
Praca | tajny współpracownik |
Motto | All in a day's work |
Dubbing | Dennis Bateman |
Meet the... | Meet the Spy |
Szpieg (ang. Spy) to klasa wsparcia w Team Fortress 2. Swój debiut miał w grze Team Fortress
Spis treści |
Uzbrojenie
Standardowe
Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry.
- Rewolwer
- ilość naboi: 24
- ilość naboi w magazynku: 6
- obrażenia: 40 (120 crit)
- Elektrosaper
- ilość naboi: ∞
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: nd.
- Nóż
- ilość naboi: ∞
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: 40 (120 crit, 450 cios w plecy)
- Przebrania
- ilość naboi: ∞
- działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników.
- Zegarek
- ilość: ∞
- działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal.
Do odblokowania
- Ambasador
- ilość naboi: 24
- ilość naboi w magazynku: 6
- obrażenia: 34 (102 crit)
- Peleryna Nożownika (Cloak & Dagger)
- ilość: ∞
- działanie: Działa tak samo jak zegarek, z tą różnicą, że podnoszenie metalu nie przedłuża niewidzialności. Niewidzialność rozładowuje się podczas ruchu (ładuje się podczas postoju. Po całkowitym wyładowaniu, gracz nie traci niewidzialności, ale staje się mniej przezroczysty (widać jego kontur).
- Dzwon Zmarłego (Dead Ringer)
- ilość: ∞
- działanie: Gdy jest aktywny pozwala zmylić przeciwnika, zostawiając w momencie śmierci gracza, fałszywe zwłoki. Równocześnie daje szpiegowi 6,5 sekundy całkowitej niewidzialności i nieśmiertelności. Ponowne pojawienie się okupione jest jednak głośnym dźwiękiem. Czynność może być powtórzona dopiero po ponownym naładowaniu się urządzenia. Podnoszenie metalu przyspiesza ładowanie.
Taunt
- Szermierka
- ilość naboi: brak
- obrażenia: 2 ciosy po 30 i kończący cios za 500 (natychmiastowa śmierć)
- wymagana broń: Nóż
Meet the Spy
Osobny artykuł: Meet the Spy
Ciekawostki
- W HUD Szpiega jest pokazany szpieg z bety z rewolwerem.
- Tylko Inżynier i Szpieg korzystają z PDA1 i PDA2.
- W becie: RED i BLU Szpieg miał Szary garnitur tylko z paskiem w lewej ręce z Logiem drużyny.
- Spy jest gentelmenem
- Spy sypia z matką Scauta