Panele
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Linia 15: | Linia 15: | ||
=== ''Portal'' === | === ''Portal'' === | ||
− | Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić | + | Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke) |
+ | |||
+ | Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla Chell. |
Wersja z 17:29, 17 lis 2012
Panele | |
250px | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | mechanizm |
Używane przez | |
Informacje Techniczne | |
Byt | prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl") |
Panele tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w Enrichment Center. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
Portal
Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić ucieczke)
Panele były najpierw postrzegany jako główne rekonfigurowane Platformy w komorze testowej 14 , gdzie podłoga wzrasta się tworząc schody dla Chell.