Zdobądź flagę
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(→Zasady: +cośtamjeszcze) |
m (szablon) |
||
Linia 19: | Linia 19: | ||
==Mapy== | ==Mapy== | ||
− | + | ===2Fort=== | |
− | + | ===Double Cross=== | |
− | + | ===Sawmill=== | |
− | + | ===Turbine=== | |
− | + | ===Well=== | |
+ | |||
==Galeria== | ==Galeria== | ||
− | + | <gallery> | |
+ | Plik:Tajne_materiały.jpg | ||
+ | </gallery> | ||
+ | |||
+ | {{TF2tryby}} | ||
+ | |||
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] |
Aktualna wersja na dzień 14:15, 2 wrz 2011
Spis treści |
[edytuj] Ogólne
Rozgrywka tego typu toczy się na mapach typu ctf, gracze mają za zadanie wykraść tajne materiały w aktówce z bazy wroga i chronić własne przed wykradnięciem. Bazy obydwu drużyn są zazwyczaj identycznie zbudowane.
[edytuj] Zasady
- Domyślnie gra toczy się do 3 przejęć.
- Jeśli gracz zginie nosząc teczkę lub upuści ją, pojawia się miernik nad nią odmierzający 60sek, po upływie tego czasu teczka wraca do bazy.
- Jeśli gracz zginie z teczką w miejscu niedostępnym, to teczka zostaje automatycznie przeniesiona do bazy.
- Można przechwycić materiały nie posiadając swoich w bazie.
- Nie można nosić tajnych materiałów gdy:
- Jeśli przez określony czas żadna z drużyn nie przekroczy limitu przejąć, następuje włączenie trybu Nagła śmierć
- Teczki nie można transportować przez teleporty.
- Nie można podnieść teczki swojej drużyny.
[edytuj] Mapy
[edytuj] 2Fort
[edytuj] Double Cross
[edytuj] Sawmill
[edytuj] Turbine
[edytuj] Well
[edytuj] Galeria
- Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Arena • Zdobądź flagę • Punkty kontrolne • Król wzgórza • Ładunek • Wyścig ładunków |