Kontrola terytorium

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Punktacja)
m (Naprawilem mapy)
Linia 4: Linia 4:
 
|grafika= Flagi_dods.JPG
 
|grafika= Flagi_dods.JPG
 
|mapy= <span></span>
 
|mapy= <span></span>
*[[dod_Anzio]]
+
*[[Anzio]]
*[[dod_Argentan]]
+
*[[Argentan]]
*[[dod_Avalanche]]
+
*[[Avalanche]]
*[[dod_Donner]]
+
*[[Donner]]
*[[dod_Flash]]
+
*[[Flash]]
*[[dod_Kalt]]
+
*[[Kalt]]
 
}}
 
}}
 
'''Kontrola Terytorium''' - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.  
 
'''Kontrola Terytorium''' - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.  

Wersja z 17:29, 16 lut 2012

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

  • Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.
Szablon:TrybyGryDoDS Infobox

Kontrola Terytorium - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.

Zasady gry

Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.

Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.

Plik:Cap blocked.jpg
Obrazek informujący o blokowaniu flagi przez wroga.

Punktacja

  • Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
  • Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
  • Za przejęcie wszystkich flag (Full-cap) drużyna otrzymuje 60 punktów.
  • Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.