Szablon:Portal half-life artykul
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(łom) |
m (link) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
<artykul tytul="Łom" link="Łom" grafika="Bez_lomu_nie_wychodz_z_domu.png"> | <artykul tytul="Łom" link="Łom" grafika="Bez_lomu_nie_wychodz_z_domu.png"> | ||
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów. | Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów. | ||
− | <przycisk tekst="Czytaj dalej" link=" | + | <przycisk tekst="Czytaj dalej" link="Łom" /> |
<przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GłosowanieHLArt" /> | <przycisk tekst="Zagłosuj" link="Borealis:GłosowanieHLArt" /> | ||
</artykul> | </artykul> | ||
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude> | <noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude> |
Wersja z 14:53, 17 lis 2012
Łom
Najbardziej charakterystyczna broń serii Half-Life. Gordon po raz pierwszy zdobył ją podczas ucieczki z Sektora C kompleksu Black Mesa. Jest powszechnie używana głównie na początku gry, gdyż w dosyć krótkim czasie gracze przechodzą na bardziej efektywną broń palną. Mimo to, łom znajduje praktyczne zastosowanie przez całą resztę rozgrywki, w niszczeniu skrzyń z zapasami, przeróżnych barier takich jak kratka wentylacji albo rozbijanie okien, jak i w zabijaniu niegroźnych przeciwników, np. zombie i headcrabów.