Panele
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „<ikony>p2|aperture</ikony> {{Stub}} {{Spoiler}} {{Technologia infobox |grafika= |grupa=Aperture Science |typ=mechanizm |uzycie=<span></span> *Chell *[[Atlas ...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>p2|aperture</ikony> | <ikony>p2|aperture</ikony> | ||
− | {{Stub}} {{ | + | {{Stub}} {{spoiler}} |
{{Technologia infobox | {{Technologia infobox | ||
− | |grafika= | + | |grafika=Powietrzna_katapulta_zaufania.jpg |
|grupa=[[Aperture Science]] | |grupa=[[Aperture Science]] | ||
|typ=mechanizm | |typ=mechanizm | ||
Linia 10: | Linia 10: | ||
|bronie= | |bronie= | ||
|projektant= | |projektant= | ||
− | + | |byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}} | |
+ | |||
+ | ''Panele'' tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale. | ||
+ | |||
+ | === ''Portal'' === | ||
+ | Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić uciec) |
Wersja z 17:14, 17 lis 2012
Panele | |
Przynależność | Aperture Science |
Typ | mechanizm |
Używane przez | |
Informacje Techniczne | |
Byt | prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl") |
Panele tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w Enrichment Center. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
Portal
Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić uciec)