Panele

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>p2|aperture</ikony> {{Stub}} {{Spoiler}} {{Technologia infobox |grafika= |grupa=Aperture Science |typ=mechanizm |uzycie=<span></span> *Chell *[[Atlas ...”)
 
Linia 1: Linia 1:
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
 
<ikony>p2|aperture</ikony>
{{Stub}} {{Spoiler}}  
+
{{Stub}} {{spoiler}}  
 
{{Technologia infobox  
 
{{Technologia infobox  
|grafika=
+
|grafika=Powietrzna_katapulta_zaufania.jpg
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|grupa=[[Aperture Science]]  
 
|typ=mechanizm
 
|typ=mechanizm
Linia 10: Linia 10:
 
|bronie=
 
|bronie=
 
|projektant=
 
|projektant=
Panel jest dynamiczną strukturą i elementem badań w Portal i Portal 2, tworzy wszystkie wydziały i komory badawcze
+
|byt=prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")}}
 +
 
 +
''Panele'' tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w [[Enrichment Center]]. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.
 +
 
 +
=== ''Portal'' ===
 +
Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić uciec)

Wersja z 17:14, 17 lis 2012

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Panele
Powietrzna katapulta zaufania.jpg
Przynależność Aperture Science
Typ mechanizm
Używane przez
Informacje Techniczne
Byt prop_dynamic (model "faith_plate.mdl" lub "faith_plate_128.mdl")

Panele tworzą ściany i podłogi w komorach badawczych, salach obserwacyjnych, i biurach w Enrichment Center. Na ogół są one albo czarne, albo białe na których można tworzyć portale.

Portal

Chociaż pozornie są statyczne, obsługujące tylko granicach komory badawczej, mogą one również dać dynamiczne powierzchnie. Obsługiwane przez ukryte zrobotyzowane ramiona lub tłoki, mogą szybko stworzyć nową komorę testową lub dostosować konfiguracji w zależności od aktywności gracza (na przykład, gracz może zatrzymywać się w miejscu, a panel otworzy się aby umożliwić uciec)