Aperture Tag

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Fabuła:)
Linia 1: Linia 1:
 
{{SDU|wystarczyło przeczytać pierwszy link z googla, żeby stwierdzić, że to bzdury}}
 
{{SDU|wystarczyło przeczytać pierwszy link z googla, żeby stwierdzić, że to bzdury}}
 
to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
 
to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.  
 +
 +
ZATEM PROSZÉ e DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.
 +
 +
Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)
 +
 +
Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.
 +
 +
Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.
 +
 +
Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)  DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE
  
 
== Fabuła: ==
 
== Fabuła: ==

Wersja z 13:41, 24 lip 2014

Ratunku!
Ta strona została zgłoszona do usunięcia. Decyzja zostanie podjęta na stronie dyskusji.

wystarczyło przeczytać pierwszy link z googla, żeby stwierdzić, że to bzdury

to sequel logiczno-zręcznościowej gry Portal 2. Premiera na Steamie i w Ameryce Północnej miała miejsce 15 Lipca 2014.Gra posiada dwa tryby rozgrywki: dla pojedynczego gracza (w którym główną bohaterką jest Obiekt testowy o nieznanym imieniu)i tryb kooperacji dla dwóch graczy (Atlas i P-body), również między platformami PC, Mac i Playstation 3.

ZATEM PROSZÉ e DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.

Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)

Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.

Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.

Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.) DAJ TEN PIERWSZY LEPSZY LINK Z GOGLE

Fabuła:

Akcja toczy się po wydarzeniach z Portal 2 i Portal.Jesteśmy budzeni przez rdzeń osobowości imieniem Nigel(czyt.Najdżel)z komory chibernacyjnej (odkrytej w trybie kooperacji na końcu rozgrywki)na początku go nie widzimy i nie mamy pewności o jego pochodzeniu jednak po kilku testach ukazuje się on nam na ekranie komunikacyjnym.

Na początku przechodzimy parę testów "dla głupich" jak to nazwał Nigel mających sprawdzić nasze możliwości motoryczne.Następnie Dostajemy działko żelowe (narazie tylko z możliwością użycia żelu repulsywnego)

Gracz testuje głownie w opuszczonych (jednak już przystosowanych) podziemnych kulach Aperture Science Innovators (z wyjątkiem kilku testów) niedługo potem dostaje możliwość użycia żelu napędzającego. W trakcie kilku testów (potem stale) Nigel nadzoruje ich przebieg osobiście (na prowadnicy) i w tym czasie obiecuje chłodny napój pod koniec testowania.

Potem rozpoczyna się testowanie puzzlowe składające się z 4 testów po ostatnim gracz dostaje obiecany chłodny napój i jest odsyłany do spalarni osobiście przez Nigela który jednak nie wykazuje ku temu chęci jednak wykonuje posłuszne protokół testowania.Graczowi koniec w końcu udaje się zeskoczyć z platformy prowadzącej w płomienie,wtedy Nigel informuje, że jesteśmy bardzo podobni do pewnej testerki którą próbowała zabić jego szefową i która to wysadziła cały obiekt i zabiła jego szefową (prawdopodobnie mówi o Chell i GlaDos) i abyśmy nie sprawiali w przyszłości kłopotu zgodnie z procedurą wypuści nas.

Gdy wsiądziemy do windy czeka nas podobna przejażdżka co na końcu Portala 2 (jednak bez opery robotów) na powierzchni widzimy tunel kolejowy, pociąg i las jednak po chwili wszystko okazuje się być oszustwem gdy spada sufit stanowiący niebo.Tu gra kończy się napisami końcowymi.(najprawdopodobniej powstanie druga część.)