Punkty kontrolne
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]] Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie ...”) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
[[Plik:Controlpoint.png|thumb|Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]]]] | [[Plik:Controlpoint.png|thumb|Punkt kontrolny przechwycony przez [[RED]]]] | ||
Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. [[Scout]] przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje. | Rozgrywka na mapach typu '''Punkty kontrolne''' opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. [[Scout]] przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje. | ||
+ | |||
+ | {{TF2Mapy}} | ||
[[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] | [[Kategoria:Tryby gry w Team Fortress]] |
Wersja z 18:39, 1 lut 2010
Rozgrywka na mapach typu Punkty kontrolne opiera się na przechwytywaniu i/lub obronie od dwóch do pięciu punktów kontrolnych. Są to okrągłe, metalowe platformy z kolorowym światłem po środku (ma ono barwę drużyny, która go aktualnie posiada; neutralne punkty świecą na biało). Aby przechwycić punkt, należy na nim stanąć i utrzymać się na tej pozycji aż do zmiany koloru punktu. Jeśli w jego pobliżu znajdzie się więcej członków drużyny przechwytującej, proces ten postępuje szybciej. Scout przechwytuje punkty z siłą dwóch osób. Przechwytywanie zostaje zatrzymane, jeśli w zasięgu punktu kontrolnego znajdują się członkowie dwóch drużyn. W przypadku, kiedy przechwytujący punkt gracz zostaje zabity, lub opuszcza przestrzeń wokół punktu kontrolnego, postęp przychwytywania nie zostaje od razu zresetowany, a powoli maleje.
Badlands • Granary • Lumberyard • Nucleus • Offblast • Ravine • Sawmill • Watchtower • Well |
|
2fort • Doublecross • Sawmill • Turbine • Well |
|
Punkty kontrolne |
Badlands • Coldfront • Dustbowl • Egypt • Fastlane • Gorge • Granary • Gravelpit • Junction • Steel • Well • Yukon • Hydro (Terytorialne punkty kontrolne) |
Badwater Basin • Gold Rush • Hightower (Wyścig ładunków) • Hoodoo • Pipeline (Wyścig ładunków) • Thunder Mountain • Upward |