Witch

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (infobox)
m
Linia 9: Linia 9:
 
1000 <small>(Ekspert)</small><br>
 
1000 <small>(Ekspert)</small><br>
 
1000 <small>(Versus)</small><br>
 
1000 <small>(Versus)</small><br>
|zdolnosci=Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego.
+
|zdolnosci=Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
|ataki=Atak pazurami.}}
+
|ataki=Atak pazurami}}
  
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę su*ę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL! <br />(Spierdala*j!)|Zoey}}
 
{{Cytat|I hear me a bitch! <br />(Słyszę tę su*ę)|Ellis}}{{Cytat|RUN LIKE HELL! <br />(Spierdala*j!)|Zoey}}
  
 
'''Witch''' (Beksa, Su*a, Była żona Nicka, Była dziewczyna Nicka, "Ta płacząca") - jest jedynym zarażonym, który nie atakuje ocalonych od razu. Jest także jedynym nie sterowalnym zarażonym, gdyż jest "zbyt niebezpieczna" wg. Valve
 
'''Witch''' (Beksa, Su*a, Była żona Nicka, Była dziewczyna Nicka, "Ta płacząca") - jest jedynym zarażonym, który nie atakuje ocalonych od razu. Jest także jedynym nie sterowalnym zarażonym, gdyż jest "zbyt niebezpieczna" wg. Valve
Witch jest bardzo, ale to bardzo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystzału (a w szczególności na posttzał).  
+
Witch jest bardzo, ale to bardzo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał).  
  
Gdy tylko się dowie o obecności ocalonych wpada w "szał bitewny" i atakuje tego ocalonego który poświecił jej w oczy latarką/postrzelił ją. Co dziwne jeżeli ktoś strzeli i w tym samym czasie oberwie mołotowem to zaatakuje osobę która ją rzuciłą.
+
Gdy tylko się dowie o obecności ocalonych wpada w "szał bitewny" i atakuje tego ocalonego który poświecił jej w oczy latarką/postrzelił ją. Co dziwne jeżeli ktoś strzeli i w tym samym czasie oberwie Koktajlem Mołotowa to zaatakuje osobę która ją rzuciła.
  
 
Jeżeli jej atak się powiedzie po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
 
Jeżeli jej atak się powiedzie po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.
Linia 23: Linia 23:
 
Zabicie Witch nie jest wymagane, więc lepiej się przekraść obok niż atakować(nie polecam). Gorzej jeżeli jest ciemno gdyż wtedy trzeba współpracować i zabić Wiedźmę by ona nie zabiła nikogo.  
 
Zabicie Witch nie jest wymagane, więc lepiej się przekraść obok niż atakować(nie polecam). Gorzej jeżeli jest ciemno gdyż wtedy trzeba współpracować i zabić Wiedźmę by ona nie zabiła nikogo.  
  
Istnieje jeszcze chodząca wersja witch, która jest widziana tylko w dzień.
+
Istnieje jeszcze chodząca wersja Witch, która jest widziana tylko w dzień.

Wersja z 11:23, 24 lut 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Witch
Punkty życia 500 (Łatwy)

1000 (Normalny)
1000 (Zaawansowany)
1000 (Ekspert)
1000 (Versus)

Zdolności Może zabić ocalonego jednym ciosem, Biega szybciej od zdrowego ocalonego
Ataki Atak pazurami

I hear me a bitch!
(Słyszę tę su*ę)

Ellis

RUN LIKE HELL!
(Spierdala*j!)

Zoey

Witch (Beksa, Su*a, Była żona Nicka, Była dziewczyna Nicka, "Ta płacząca") - jest jedynym zarażonym, który nie atakuje ocalonych od razu. Jest także jedynym nie sterowalnym zarażonym, gdyż jest "zbyt niebezpieczna" wg. Valve Witch jest bardzo, ale to bardzo wrażliwa na światło latarki i odgłos wystrzału (a w szczególności na postrzał).

Gdy tylko się dowie o obecności ocalonych wpada w "szał bitewny" i atakuje tego ocalonego który poświecił jej w oczy latarką/postrzelił ją. Co dziwne jeżeli ktoś strzeli i w tym samym czasie oberwie Koktajlem Mołotowa to zaatakuje osobę która ją rzuciła.

Jeżeli jej atak się powiedzie po prostu odejdzie i zacznie znów chlipać.

Zabicie Witch nie jest wymagane, więc lepiej się przekraść obok niż atakować(nie polecam). Gorzej jeżeli jest ciemno gdyż wtedy trzeba współpracować i zabić Wiedźmę by ona nie zabiła nikogo.

Istnieje jeszcze chodząca wersja Witch, która jest widziana tylko w dzień.