Piranesi

Wersja Garrus (dyskusja | edycje) z dnia 11:14, 6 kwi 2012
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Spis treści

Ogólnie

Piranesi jest to mapa która pierwszy swój debiut miała w grze Counter-Strike jak i w każdej następnej części. Prawdopodobnie wystąpi również w Counter-Strike: Global Offensive. Sceneria mapy to willa "Piranesi" znajdująca się prawdopodobnie we Włoszech.

Cele mapy

Celem mapy jest detonajca bomby przez Terrorystów. Antyterroryści do wybuchu bomby nie mogą dopóścić. Runda kończy się gdy:

  • Któraś drużyna zostanie w całości wybita.
  • Bomba wybuchnie.
  • Bomba zostanie rozbrojona.
  • Skończy się czas trwania rundy. Rundę wygrywają Antyterroryści.

Ewolucja

Mapa ta od czasów pierwszego Counter-Strike jest najmniej progresywną mapą. Pomimo iż wystąpiła w wersji Counter-Strike: Source nie została praktycznie wogóle zmieniona pod względem dodania do niej obiektów lub dodatkowych przejść jednocześnie wielu graczy uważa iż jest jedną z brzydziej wykonanych map jak na ten silnik. Pomimo tego zdobyła wielką popularność.

Taktyki

  • Idąc na bombside "A" jako Terrorysta postaram się zabezpieczyć dach przed drużyną przeciwną. Takie posunięcie pozwoli ci z łatwością ochraniać bombę.
  • Jako Antyterrorysta pamiętaj o tym że na "B" jest wiele doskonałych kryjówek. Jeżeli wiesz że Terroryści tam pójdą wykorzystaj je.
  • Co ciekawe Antyterroryści często rashują na tej mapie i co ciekawe często się to sprawdza.
  • Kampiąc na "A" należy pamiętać aby nasza kryjówki była na tyle dobra by zabezpieczyć naszą głowę przed atakami z dachu.