Counter-Strike: Global Offensive
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Counter-Strike: Global Offensive | |
Producent | Valve Corporation, Hidden Path |
Wydawca | Valve Software |
Dystrybucja | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Data wydania | 2012 |
Nośniki | Steam, Xbox Live Arcade, PlayStation Network |
Gatunek | First person shooter |
Tryb gry | Multiplayer |
Platforma | Microsoft Windows, Mac OS X, Xbox 360, PlayStation 3 |
Silnik | Source |
Kontrolery | klawiatura i mysz, gamepad |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Counter-Strike: Source |
Counter-Strike: Global Offensive - to kontynuacja Counter-Strike: Source tworzona przez Valve Corporation i studio Hidden Path. Data wydania została ustalona na 2012 rok. Rozgrywka będzie polegać, podobnie jak w poprzednich częściach, na walce terrorystów z antyterrorystami.
Spis treści |
Historia
Pierwszy trailer i gameplay pojawił się 26 sierpnia 2011 na PAX Prime 2011. Następnego dnia ukazało się 6 screenów.
Nowości
Według twórców gra będzie ulepszoną wersją poprzedniej części. Ulepszone zostaną mapy (m.in. de_dust2), menu kupna broni, grafika, modele broni i postaci. Nowościami będzie match-making oparty na rankingu oraz więcej trybów gry. Większy nacisk będzie kładziony na grę pomiędzy 10 graczami, czyli 5 vs 5. Dodany zostanie tryb ArmedArms polegający na znanej modyfikacji do poprzedniej wersji Counter Strike polegającej na tym iż gracz startuję z początkową bronią a za każde zabicie dostaję inną. W końcu graczowi zostaję tylko nóż. Zmiany nie obejdą oczywiście map takich jak De_Aztec czy Cs_Office. Najmniejsze ak do tej pory zmiany przeżyła mapa De_Nuke oraz De_Inferno. W nowych mapach znalazły się: De_Smartack który jak uważa większość graczy przypomina Sawannę z L4D2 oraz De_Lake.
Video
Beta
Gra jak na razie oznaczona jest jako wersja beta. Testy są zamknięte i dostępne tylko dla graczy posiadających klucz do wersji beta. Klucze rozdawane były na takich imprezach jak PAX czy EurogamerExpo. Są one nadrukowane na plastikowych kartach. Valve zapowiedziało, że wystartują z otwartą dla wszystkich wersją beta. Aktualnie możliwe jest dostanie gry poprzez wzięcie udziału w ankiecie Valve.
Tryby gry
Klasyczny mecz. Pancerz można kupić, ogień przyjacielski jest włączony a kolizja z członkami drużyny jest włączona. Tryb ten możemy rozegrać na wszystkich mapach, które są aktualnie dołączone do wersji beta. Czyli: Aztec, Dust, Dust II, Inferno, Nuke, Train, Office, Italy.
Tryb ten ma kilka różnic w stosunku do poprzedniego. W tym meczu automatycznie otrzymujemy pancerz, ogień przyjacielski jest wyłączony, gracz otrzymuje połowę kwoty za zabójstwo, kolizja z członkami drużyny jest wyłączona.
Demolka jest to nowy tryb gry, który jest rozgrywany na bardzo małych mapach z bomb sitem na ich środku. Cele trybu są jasne. Terroryści muszą podłożyć bombę na środku mapy, gdy antyterroryści muszą im w tym przeszkodzić. W trakcie rundy za zabicie każdego z przeciwników otrzymujemy nagrodę w postaci broni na następną rundę. Za każdego zabitego przeciwnika, otrzymujemy jedną broń którą możemy wykorzystać w następnej rundzie. Każda zdobyta nagroda zastępuje poprzednią. Tryb rozgrywany jest na mapach "Lake" i "St.Marcs".
Valve dawno zapowiadało dodanie wsparcia dla znanego wszystkim mod'a o nazwie GunGame. Wyścig zbrojeń jest właśnie tym oto trybem gry. Każdy z graczy po zabiciu przeciwnika otrzymuje nową broń. Runda kończy się gdy gracz z najwyższym poziomem (nóż) zabije innego gracza. Wyścig zbrojeń można rozegrać na dwóch mapach, "Baggage" i "Shoots". Obie mapy są bardzo małe a gra na nich jest bardzo dynamiczna. Gracze otrzymują ochronę na każde 3 sekundy po odrodzeniu.