Kontrola terytorium
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Kontrola Terytorium - Tryb rozgrywki polegający na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.
Zasady gry
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym taki obrazek.
Punktacja
- Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
- Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
- Za przejęcie wszystkich flag (Full-cap) drużyna otrzymuje 60 punktów.
- Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania.
Day of Defeat i Day of Defeat: Source
Operator KM • Operator wyrzutni rakiet • Snajper • Strzelec • Szturmowiec • Wsparcie | |
Bronie główne | M1 Garand • K98k • Thompson • MP40 • BAR • STG44 • Springfield • 98k Sniper Rifle • 30' Caliber • MG42 • Bazooka • Panzerschreck |
Bronie dodatkowe | Colt 1911 • P38 • Webley Mk IV • Saperka • Nóż • Granat odłamkowy • Garant dymny |
Mapy | Anzio • Argentan • Avalanche • Caen • Charlie • Chemille • Cherbourg • Colmar • Donner • Escape • Falaise • Flash • Flugplatz • Forest • Glider • Jagd • Kalt • Kraftstoff • Merderet • Northbound • Palermo • Saints • Schwetz • Sturm • Switch • Vicenza • Zafod • Zalec |
Tryby gry | Kontrola terytorium • Ładunki |