Edytujesz „Finał na dachu”
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.
Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!
Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja | Twój tekst | ||
Linia 1: | Linia 1: | ||
<ikony>l4d1</ikony> | <ikony>l4d1</ikony> | ||
+ | {{Stub}} | ||
{{L4Drozdzial infobox | {{L4Drozdzial infobox | ||
|nr=3 | |nr=3 | ||
Linia 26: | Linia 27: | ||
=== Wersja L4D2 === | === Wersja L4D2 === | ||
L4D2 wykorzystuje wersję mapy z trybu Kontra, która pozbawiona jest zabudowania nad schodami w budynku z radiem, co wymusza na Ocalonych zastosowanie innych taktyk defensywnych. Ponadto jedyną różnicą są dodatkowe barierki otaczające dach budynku z windą, które zapobiegają strącaniu Ocalonych z drabiny przez [[Charger]]y, na co gracze skarżyli się tuż po wydaniu portu kampanii do L4D2. | L4D2 wykorzystuje wersję mapy z trybu Kontra, która pozbawiona jest zabudowania nad schodami w budynku z radiem, co wymusza na Ocalonych zastosowanie innych taktyk defensywnych. Ponadto jedyną różnicą są dodatkowe barierki otaczające dach budynku z windą, które zapobiegają strącaniu Ocalonych z drabiny przez [[Charger]]y, na co gracze skarżyli się tuż po wydaniu portu kampanii do L4D2. | ||
− | |||
− | |||
− | |||
== Ciekawostki == | == Ciekawostki == |