Edytujesz „Source”

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Uwaga! Baza danych została zablokowana do celów administracyjnych. W tej chwili nie można zapisać nowej wersji strony. Zapisz jej treść do pliku, używając wytnij i wklej, aby zachować na później.

Administrator, który zablokował bazę, podał następujące wyjaśnienie: Strona działa w trybie archiwalnym!

Edycja może zostać wycofana. Porównaj ukazane poniżej różnice między wersjami, a następnie zapisz zmiany.
Aktualna wersja Twój tekst
Linia 5: Linia 5:
 
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]]
 
[[Plik:hl2hdr.jpg|200px|thumb|HDR w Half-Life 2 Lost Coast]]
  
'''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój  debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[wpl:High_dynamic_range_rendering|HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
+
'''Source''' (ang. ''Źródło'') - silnik graficzny stworzony przez [[Valve Corporation]]. Miał swój  debiut w wydanym w 2004 [[Counter-Strike: Source|Counter-Strike'iem: Source]], i niedługo później, 16 listopada 2004, w [[Half-Life 2|Half-Life'ie 2]]. Od tamtego czasu powstają na nim wszystkie gry Valve. Przez te lata cały czas jest ulepszany. 27 października 2005 zaprezentowano [[HDR]], w [[Half-Life 2: Episode One]] dodano [[wpl:Cieniowanie Phonga|cieniowanie Phonga]] i korekcję kolorów, a premiera [[Half-Life 2: Episode Two]] wprowadziła dynamiczne oświetlenie i efekty cząsteczkowe.
  
 
==Gry na silniku Source==
 
==Gry na silniku Source==

Wkład do Borealis jest udostępniany na licencji Attribution-ShareAlike 3.0 Unported (CC BY-SA 3.0 (szczegóły w Borealis:Prawa_autorskie). Jeśli nie chcesz, żeby Twój tekst był dowolnie zmieniany przez każdego i rozpowszechniany bez ograniczeń, nie umieszczaj go tutaj.
Zapisując swoją edycję, oświadczasz, że ten tekst jest Twoim dziełem lub pochodzi z materiałów dostępnych na warunkach domeny publicznej lub kompatybilnych. PROSZĘ NIE WPROWADZAĆ MATERIAŁÓW CHRONIONYCH PRAWEM AUTORSKIM BEZ POZWOLENIA WŁAŚCICIELA!

Anuluj | Pomoc w edycji (otwiera się w nowym oknie)

Szablony użyte w tym artykule: