Half-Life: Day One

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(ikony, interwiki)
(dodanych więcej różnic)
Linia 30: Linia 30:
 
Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału kilkoma rzeczami:
 
Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału kilkoma rzeczami:
 
*Nie można aktywować konsoli
 
*Nie można aktywować konsoli
*Bateria zasilająca [[kombinezon HEV]] oraz moduł dalekich skoków, mają inne modele.
 
 
*Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
 
*Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
 +
*Nie można zainstalować pakietu [[Half-Life High Definition Pack|High Definition Pack]].
 +
*Limit noszonych granatów zamiast 10 wynosi 25.
 +
*[[Granat Mk 2|Granaty]] nie eksplodują, jeśli przetrzymuje się je zbyt długo w ręce (po wyciągnięciu zawleczki).
 +
*Większy dystans rzucania granatami.
 +
*[[MP5]] po podniesieniu ma pełny magazynek.
 +
*Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek
 +
*Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słyszymi w odpowiednim czasie.
 +
*Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
 +
*Pistolet nie posiada trybu automatycznego
 +
*Bateria zasilająca [[kombinezon HEV]] oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele.
 +
*Niektóre nazwy rozdziałów są inne.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==

Wersja z 16:23, 14 lut 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Half-Life: Day One
HL Day One menu.jpg
Producent Valve Corporation
Wydawca Valve Software
Data wydania 1 listopada 1998
Nośniki CD, Internet
Gatunek First person shooter
Tryb gry Singleplayer
Platforma Windows
Silnik GoldSrc
Wymagania 500 Mhz procesor, 96 MB RAM, 16 MB karta graficzna
Kontrolery klawiatura i mysz
Kategorie wiekowe BBFC: 15,
ESRB: M,
OFLC: M,
PEGI: 16+
Gra po grze
Poprz. gra Quiver
Nast. gra Half-Life

Half-Life: Day One (ang. "Dzień pierwszy") - wersja demo gry Half-Life, wydana 1 listopada 1998 roku przez Valve Software. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy.

Spis treści

Fabuła

Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: Black Mesa Inbound, Anomalous Materials, Unforeseen Consequences, Office Complex, "We've Got Hostiles". Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału "We've Got Hostiles".

Różnice

Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału kilkoma rzeczami:

  • Nie można aktywować konsoli
  • Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
  • Nie można zainstalować pakietu High Definition Pack.
  • Limit noszonych granatów zamiast 10 wynosi 25.
  • Granaty nie eksplodują, jeśli przetrzymuje się je zbyt długo w ręce (po wyciągnięciu zawleczki).
  • Większy dystans rzucania granatami.
  • MP5 po podniesieniu ma pełny magazynek.
  • Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek
  • Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słyszymi w odpowiednim czasie.
  • Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
  • Pistolet nie posiada trybu automatycznego
  • Bateria zasilająca kombinezon HEV oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele.
  • Niektóre nazwy rozdziałów są inne.

Ciekawostki

Linki