Half-Life 2 soundtrack

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m (red.)
(Lista utworów: korekta linków)
 
(Nie pokazano 26 wersji utworzonych przez 6 użytkowników)
Linia 1: Linia 1:
'''Half-Life 2 soundtrack''' - ścieżka dźwiękową do ''[[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]'' skomponowana przez [[Kelly Bailey|Kelly'ego Baileya]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Soundtrack został wydany na płycie CD. Nie jest sprzedawany osobno, a dostępny jedynie jako część pakietu "Half-Life 2: Złota edycja". Zawiera 43 utwory w tym 3 wcześniej nie publikowane w grze. Część utworów użytych na ścieżce dźwiękowej pochodzi z [[Half-Life|pierwszej części]]  (często w innej aranżacji).
+
<ikony>valve|hl2</ikony>
 +
{{Stubsekcja-opis|Należy wypisać momenty, w których poszczególne utwory są odgrywane w grze}}
  
==Lista utworów==
+
[[Grafika:Half-Life 2 Soundtrack US cover.jpg|thumb|160px|right|Oryginalna płyta z muzyką]]
''Utwory od 44 do 51 znajdują się wyłącznie w grze, nie ma ich na płycie z muzyką. W nawiasach podano nazwy, jakie dane utwory miały na ścieżce dźwiękowej do Half-Life.''
+
'''Half-Life 2 soundtrack''' - ścieżka dźwiękowa do ''[[Half-Life 2|Half-Life'a 2]]'' skomponowana przez [[Kelly Bailey|Kelly'ego Baileya]]. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Soundtrack został wydany na płycie CD, ale nie jest sprzedawany osobno. Był dostępny w limitowanej serii, jedynie jako część pakietu "Half-Life 2: Złota edycja" oraz w pre-loadzie na terenie Rosji<ref>{{Cytuj |autor=|url=http://www.discogs.com/Kelly-Bailey-Half-Life-2-Soundtrack/release/1573767 |tytul=Half-Life 2 Soundtrack|serwis=Discogs |dostep=1-09-2010}}</ref>. Zawiera 43 utwory w tym 3 wcześniej nie publikowane w grze. Część utworów użytych na ścieżce dźwiękowej pochodzi z [[Half-Life|pierwszej części]]  (często w innej aranżacji).
  
# “Hazardous Environments” (Valve Theme [Long Version]) – 01:26
+
Ścieżka dźwiękowa dostępna jest na platformie [[Steam]] dla posiadaczy gry za darmo, jako DLC<ref>[https://store.steampowered.com/app/323140/HalfLife_2_Soundtrack/ Half-Life 2 Soundtrack w serwisie Steam]</ref>.  
# “CP Violation” – 01:47
+
# “The Innsbruck Experiment” – 01:09
+
# “Brane Scan” – 01:42
+
# “Dark Energy” – 01:34
+
# “Requiem for Ravenholm” – 00:35
+
# “Pulse Phase” – 01:11
+
# “Ravenholm Reprise” – 00:54
+
# “Probably Not A Problem” – 01:28
+
# “Calabi-Yau Model” – 01:48
+
# “Slow Light” – 00:46
+
# “Apprehension and Evasion” – 02:19
+
# “Hunter Down” – 00:17
+
# “Our Resurrected Teleport” – 01:13
+
# “Miscount Detected” – 00:50
+
# “Headhumper” – 00:10
+
# “Triage at Dawn” – 00:47
+
# “Combine Harvester” – 01:27
+
# “Lab Practicum” – 02:56
+
# “Nova Prospekt” – 01:59
+
# “Broken Symmetry” – 01:05
+
# “LG Orbifold” – 02:54
+
# “Kaon” – 01:13
+
# “You’re Not Supposed to Be Here” – 02:43
+
# “Suppression Field” – 00:57
+
# “Hard Fought” – 01:17
+
# “Particle Ghost” – 01:42
+
# “Shadows Fore and Aft” – 01:28
+
# “Neutrino Trap” (Hurricane Strings) – 01:37
+
# “Zero Point Energy Field” (Cavern Ambiance) – 01:44
+
# “Echoes of a Resonance Cascade” (Space Ocean) – 01:40
+
# “Black Mesa Inbound” (Vague Voices) – 02:15
+
# “Xen Relay” (Threatening Short) – 00:41
+
# “Tracking Device” (Credits / Closing Theme) – 01:05
+
# “Singularity” (Traveling Through Limbo) – 01:21
+
# “Dirac Shore” (Dimensionless Deepness) – 01:28
+
# “Escape Array” (Electric Guitar Ambiance) – 01:29
+
# “Negative Pressure” (Steam in the Pipes) – 01:59
+
# “Tau-9″ (Drums and Riffs) – 02:08
+
# “Something Secret Steers Us” (Nuclear Mission Jam) – 02:04
+
# “Triple Entanglement” (Sirens in the Distance) – 01:34
+
# “Biozeminade Fragment” (Alien Shock) – 00:34
+
# “Lambda Core” (Diabolical Adrenaline Guitar) – 01:44
+
# “Entanglement” – 00:39
+
# “Highway 17″ – 00:59
+
# “A Red Letter Day” – 00:39
+
# “Sand Traps” – 00:34
+
# “CP Violation (Remix)” – 01:45
+
# “Trainstation PT. 1″ – 01:30
+
# “Trainstation PT. 2″ – 01:12
+
# “Radio” 00:39
+
  
==GCFScape==
+
== Lista utworów ==
Osoby posiadające własną kopię gry mogą, za pomocą programu [[GCFScape]], wyeksportować pliki muzyczne w formacie .mp3 z bibliotek gry. Jednak pliki nie posiadają oficjalnych nazw. Poniżej przedstawiona jest lista plików i odpowiadających im nazw utworów.
+
Utwory od 44 do 51 znajdują się wyłącznie w grze, nie ma ich na płycie z muzyką. W nawiasach podano nazwy, jakie dane utwory miały na ścieżce dźwiękowej do Half-Life. Osoby posiadające własną kopię gry mogą, za pomocą programu [[GCFScape]], wyeksportować pliki muzyczne w formacie .mp3 z bibliotek gry. Nazwy plików są inne niż tytuły utworów, w tabeli poniżej podano obie nazwy.  
 +
<br /><br />
 +
{| class="wikitable"
 +
|-
 +
! Nr
 +
! Tytuł utworu
 +
! Tytuł pliku
 +
! czas trwania (m:s)
 +
! występowanie
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|1.
 +
| '''''Hazardous Environments (Valve Theme [Long Version])'''''
 +
| HL1_song11.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:26
 +
| Utwór grany w intrze z logo [[Valve]] oraz zaraz po nałożeniu [[Kombinezon HEV|kombinezonu HEV]] w [[laboratorium Kleinera]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|2.
 +
| '''''CP Violation'''''
 +
| HL2_song20_submix0.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:47
 +
| W tunelu kolejowym w rozdziale ''[[Droga Przez Kanały]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|3.
 +
| '''''The Innsbruck Experiment'''''
 +
| HL2_song4.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:09
 +
| W rozdziale ''Droga Przez Kanały'', gdzie po raz pierwszy spotyka się ochronę cywilną z pistoletami maszynowymi i na początku rozdziału ''[[Pierwszy Antyobywatel]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|4.
 +
| '''''Brane Scan'''''
 +
| HL2_song31.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:42
 +
| W rozdziale ''[[Pierwszy Antyobywatel]]'' na placu z generatorem.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|5.
 +
| '''''Dark Energy'''''
 +
| HL2_song3.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:34
 +
| Na początku rozdziału ''[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|6.
 +
| '''''Requiem for Ravenholm'''''
 +
| Ravenholm_1.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:35
 +
|  W rozdziale ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]'' po rozstaniu się z Ojcem Grigori na cmentarzu.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|7.
 +
| '''''Pulse Phase'''''
 +
| HL2_song6.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:11
 +
| W rozdziale ''[[Czarna Energia]]'' podczas zjazdu windą i w rozdziale ''[[„Za Freemanem!”]]'' po wyjściu przed [[Overwatch Nexus]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|8.
 +
| '''''Ravenholm Reprise'''''
 +
| HL2_song7.mp
 +
| style="text-align:center"|0:54
 +
| Na początku rozdziału ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|9.
 +
| '''''Probably Not A Problem'''''
 +
| HL2_song33.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:28
 +
| W stacji 6 w rozdziale ''[[Droga Przez Kanały]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|10.
 +
| '''''Calabi-Yau Model'''''
 +
| HL2_song30.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:48
 +
| W obozowisku Vortigauntów w rozdziale ''[[Ruchome Piaski]]'' i w budynku z uwięzionym Barneyem w rozdziale ''[[„Za Freemanem!”]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|11.
 +
| '''''Slow Light'''''
 +
| HL2_song32.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:46
 +
| Po zniszczeniu [[gunship|gunshipa]] w [[Nowa Mała Odessa|Nowej Małej]] Odessie w rozdziale ''[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|12.
 +
| '''''Apprehension and Evasion'''''
 +
| HL2_song29.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:19
 +
| W rozdziale ''[[„Pamiętny Dzień”]]'' podczas ucieczki przed [[Civil Protection|ochroną cywilną]] i w rozdziale [[Ruchome Piaski]] na plaży w pobliżu [[Nova Prospect]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|13.
 +
| '''''Hunter Down'''''
 +
| HL2_song28.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:17
 +
| Po zniszczeniu Striderów pod koniec rozdziału ''[[„Za Freemanem!”]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|14.
 +
| '''''Our Resurrected Teleport'''''
 +
| HL2_song26.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:13
 +
| Po wejściu do pomieszczenia z teleporterem w laboratorium doktora Kleinera.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|15.
 +
| '''''Miscount Detected'''''
 +
| HL2_song25_Teleporter.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:50
 +
|
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|16.
 +
| '''''Headhumper'''''
 +
|
 +
| style="text-align:center"|0:10
 +
|
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|17.
 +
| '''''Triage at Dawn'''''
 +
| HL2_song23_SuitSong3.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:47
 +
| Po spotkaniu [[Leon]]a w rozdziale ''[[„Nie chodzimy już do Ravenholm...”]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|18.
 +
| '''''Combine Harvester'''''
 +
|
 +
| style="text-align:center"|1:27
 +
|
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|19.
 +
| '''''Lab Practicum'''''
 +
| HL2_song2.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:56
 +
| Pod mostem kolejowym w rozdziale ''[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]'' i po przeteleportowaniu się do laboratorium doktora Kleinera w rozdziale ''[[Wiązania]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|20.
 +
| '''''Nova Prospekt'''''
 +
| HL2_song19.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:59
 +
| Na początku rozdziału ''[[Nova Prospekt (rozdział)|Nova Prospekt]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|21.
 +
| '''''Broken Symmetry'''''
 +
| HL2_song17.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:05
 +
| Po spotkaniu pierwszego rebelianta w rozdziale ''[[Pierwszy Antyobywatel]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|22.
 +
| '''''LG Orbifold'''''
 +
| HL2_song16.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:54
 +
| W rozdziale ''[[„Za Freemanem!”]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|23.
 +
| '''''Kaon'''''
 +
| HL2_song15.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:13
 +
| Na dachu [[Overwatch Nexus]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|24.
 +
| '''''You’re Not Supposed to Be Here'''''
 +
| HL2_song14.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:43
 +
| W rozdziale ''[[Niebezpieczne Wody]]'' po zamocowaniu działa na poduszkowcu.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|25.
 +
| '''''Suppression Field'''''
 +
| HL2_song13.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:57
 +
| W rozdziale ''[[Droga Przez Kanały]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|26.
 +
| '''''Hard Fought'''''
 +
| HL2_song12_long.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:17
 +
| W rozdziale ''[[Pierwszy Antyobywatel]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|27.
 +
| '''''Particle Ghost'''''
 +
| HL2_song1.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:42
 +
| Po wyjściu z kopalni w [[Ravenholm]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|28.
 +
| '''''Shadows Fore and Aft'''''
 +
| HL2_intro.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:28
 +
| Na początku gry, podczas przemowy [[G-Man]]a.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|29.
 +
| '''''Neutrino Trap (Hurricane Strings)'''''
 +
| HL1_song9.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:37
 +
| Na początku rozdziału ''[[Nasi Dobroczyńcy]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|30.
 +
| '''''Zero Point Energy Field (Cavern Ambiance)'''''
 +
| HL1_song6.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:44
 +
| W kanale po ucieczce przed helikopterem w rozdziale ''[[Droga Przez Kanały]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|31.
 +
| '''''Echoes of a Resonance Cascade (Space Ocean)'''''
 +
| HL1_song5.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:40
 +
| W podziemnym tunelu zalanym toksynami w rozdziale ''[[Pierwszy Antyobywatel]]'' i podczas pierwszej jazdy kapsułą w [[Cytadela|Cytadeli]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|32.
 +
| '''''Black Mesa Inbound (Vague Voices)'''''
 +
| HL1_song3.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:15
 +
| Na złomowisku w [[Black Mesa East]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|33.
 +
| '''''Xen Relay (Threatening Short)''''
 +
| HL1_song26.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:41
 +
| Na początku rozdziału ''[[Czarna Energia]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|34.
 +
| '''''Tracking Device (Credits / Closing Theme)''''
 +
| HL1_song25_REMIX3.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:05
 +
| Podczas napisów końcowych.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|35.
 +
| '''''Singularity (Traveling Through Limbo)''''
 +
| HL1_song24.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:21
 +
| W rozdziale ''[[Wiązania]]'' po wejściu do pomieszczenia z teleporterem.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|36.
 +
| '''''Dirac Shore (Dimensionless Deepness)''''
 +
| HL1_song21.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:28
 +
| W zalanym pomieszczeniu w rozdziale ''[[Wiązania]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|37.
 +
| '''''Escape Array (Electric Guitar Ambiance)''''
 +
| HL1_song20.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:29
 +
| Na początku rozdziału [[Black Mesa East (rozdział)|Black Mesa East]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|38.
 +
| '''''Negative Pressure” (Steam in the Pipes)'''''
 +
| HL1_song19.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:59
 +
| W rozdziale ''[[Nasi Dobroczyńcy]]'' przed walką ze [[Strider|striderem]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|39.
 +
| '''''Tau-9 (Drums and Riffs)'''''
 +
| HL1_song17.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:08
 +
| W rozdziale ''[[Autostrada 17 (rozdział)|Autostrada 17]]'', gdy wsiądzie się do dźwigu.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|40.
 +
| '''''Something Secret Steers Us (Nuclear Mission Jam)'''''
 +
| HL1_song15.mp3
 +
| style="text-align:center"|2:04
 +
| W rozdziale ''[[Ruchome Piaski]]'', podczas walki przy latarni morskiej.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|41.
 +
| '''''Triple Entanglement” (Sirens in the Distance)'''''
 +
| HL1_song14.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:34
 +
| Po wejściu do kanałów pod koniec rozdziału ''[[Pierwszy Antyobywatel]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|42.
 +
| '''''Biozeminade Fragment (Alien Shock)'''''
 +
|
 +
| style="text-align:center"|0:34
 +
|
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|43.
 +
| '''''Lambda Core (Diabolical Adrenaline Guitar)'''''
 +
| HL1_song10.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:44
 +
| Podczas ucieczki przed helikopterem w rozdziale ''[[Niebezpieczne Wody]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|44.
 +
| '''''Entanglement'''''
 +
| HL2_song0.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:39
 +
| Pod koniec rozdziału ''[[Nova Prospekt (rozdział)|Nova Prospekt]]'', przy ruchomej ścianie.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|45.
 +
| '''''Highway 17'''''
 +
| HL2_song8.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:59
 +
| Przy pierwszym domu w rozdziale ''[[Ruchome Piaski]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|46.
 +
| '''''A Red Letter Day'''''
 +
| HL2_song10.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:39
 +
| W laboratorium doktora Kleinera w rozdziale ''[[„Pamiętny Dzień”]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|47.
 +
| '''''Sand Traps'''''
 +
| HL2_song11.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:34
 +
| Na początku rozdziału ''[[Ruchome Piaski]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|48.
 +
| '''''CP Violation (Remix)'''''
 +
| HL2_song20_submix4.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:45
 +
| Podczas rozdziału ''[[Droga Przez Kanały]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|49.
 +
| '''''Trainstation PT. 1'''''
 +
| HL2_song26_trainstation1.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:30
 +
| Po wyjściu z dworca kolejowego w rozdziale ''[[Punkt Wejścia]]''.
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|50.
 +
| '''''Trainstation PT. 2'''''
 +
| HL2_song27_trainstation2.mp3
 +
| style="text-align:center"|1:12
 +
| W rozdziale ''[[Punkt Wejścia]]'' na dachu i w rozdziale [[„Za Freemanem!”]] w głównym holu [[Overwatch Nexus]].
 +
|-
 +
| style="text-align:right"|51.
 +
| '''''Radio'''''
 +
| radio1.mp3
 +
| style="text-align:center"|0:39
 +
| W rozdziale ''[[Pierwszy Antyobywatel]]'' niedługo po tym jak [[dropship]] odleci z [[Dog]]iem.
 +
|}
  
*HL1_song3.mp3 – Black Mesa Inbound
+
== Galeria ==
*HL1_song5.mp3 – Echoes of a Resonance Cascade
+
<gallery>
*HL1_song6.mp3 – Zero Point Energy Field
+
Grafika:Half-Life 2 Soundtrack RUS cover.jpg|Wersja na rynek rosyjski
*HL1_song9.mp3 – Neutrino Trap
+
</gallery>
*HL1_song10.mp3 – Lambda Core
+
*HL1_song11.mp3 – Hazardous Environments
+
*HL1_song14.mp3 – Triple Entanglement
+
*HL1_song15.mp3 – Something Secret Steers Us
+
*HL1_song17.mp3 – Tau-9
+
*HL1_song19.mp3 – Negative Pressure
+
*HL1_song20.mp3 – Escape Array
+
*HL1_song21.mp3 – Dirac Shore
+
*HL1_song24.mp3 – Singularity
+
*HL1_song25_REMIX3.mp3 – Tracking Device
+
*HL1_song26.mp3 – Xen Relay
+
*HL2_intro.mp3 – Shadows Fore and Aft
+
*HL2_song0.mp3 – Entanglement
+
*HL2_song1.mp3 – Particle Ghost
+
*HL2_song2.mp3 – Lab Practicum
+
*HL2_song3.mp3 – Dark Energy
+
*HL2_song4.mp3 – The Innsbruck Experiment
+
*HL2_song6.mp3 – Pulse Phase
+
*HL2_song7.mp3 – Ravenholm Reprise
+
*HL2_song8.mp3 – Highway 17
+
*HL2_song10.mp3 – A Red Letter Day
+
*HL2_song11.mp3 – Sand Traps
+
*HL2_song12_long.mp3 – Hard Fought
+
*HL2_song13.mp3 – Suppression Field
+
*HL2_song14.mp3 – You’re Not Supposed to Be Here
+
*HL2_song15.mp3 – Kaon
+
*HL2_song16.mp3 – LG Orbifold
+
*HL2_song17.mp3 – Broken Symmetry
+
*HL2_song19.mp3 – Nova Prospekt
+
*HL2_song20_submix0.mp3 – CP Violation
+
*HL2_song20_submix4.mp3 – CP Violation (Remix)
+
*HL2_song23_SuitSong3.mp3 – Triage at Dawn
+
*HL2_song25_Teleporter.mp3 – Miscount Detected
+
*HL2_song26.mp3 – Our Resurrected Teleport
+
*HL2_song26_trainstation1.mp3 – Trainstation PT. 1
+
*HL2_song27_trainstation2.mp3 – Trainstation PT. 2
+
*HL2_song28.mp3 – Hunter Down
+
*HL2_song29.mp3 – Apprehension and Evasion
+
*HL2_song30.mp3 – Calabi-Yau Model
+
*HL2_song31.mp3 – Brane Scan
+
*HL2_song32.mp3 – Slow Light
+
*HL2_song33.mp3 – Probably Not A Problem
+
*radio1.mp3 – Radio
+
*Ravenholm_1.mp3 – Requiem for Ravenholm
+
 
+
 
+
{{Valve}}
+
  
 +
{{Przypisy}}
 +
{{Media}}
 
[[Kategoria:Muzyka]]
 
[[Kategoria:Muzyka]]
 
[[Kategoria:Half-Life 2]]
 
[[Kategoria:Half-Life 2]]
 +
 +
[[overwiki:Half-Life 2 soundtrack]]

Aktualna wersja na dzień 22:17, 17 lip 2019

Potrzebna rozbudowa

Ten artykuł wymaga rozbudowy niektórych jego sekcji. Jeśli chcesz pomóc to zrób to!

Należy wypisać momenty, w których poszczególne utwory są odgrywane w grze
Oryginalna płyta z muzyką

Half-Life 2 soundtrack - ścieżka dźwiękowa do Half-Life'a 2 skomponowana przez Kelly'ego Baileya. Jest to muzyka z pogranicza elektroniki i rocka. Soundtrack został wydany na płycie CD, ale nie jest sprzedawany osobno. Był dostępny w limitowanej serii, jedynie jako część pakietu "Half-Life 2: Złota edycja" oraz w pre-loadzie na terenie Rosji[1]. Zawiera 43 utwory w tym 3 wcześniej nie publikowane w grze. Część utworów użytych na ścieżce dźwiękowej pochodzi z pierwszej części (często w innej aranżacji).

Ścieżka dźwiękowa dostępna jest na platformie Steam dla posiadaczy gry za darmo, jako DLC[2].

[edytuj] Lista utworów

Utwory od 44 do 51 znajdują się wyłącznie w grze, nie ma ich na płycie z muzyką. W nawiasach podano nazwy, jakie dane utwory miały na ścieżce dźwiękowej do Half-Life. Osoby posiadające własną kopię gry mogą, za pomocą programu GCFScape, wyeksportować pliki muzyczne w formacie .mp3 z bibliotek gry. Nazwy plików są inne niż tytuły utworów, w tabeli poniżej podano obie nazwy.

Nr Tytuł utworu Tytuł pliku czas trwania (m:s) występowanie
1. Hazardous Environments (Valve Theme [Long Version]) HL1_song11.mp3 1:26 Utwór grany w intrze z logo Valve oraz zaraz po nałożeniu kombinezonu HEV w laboratorium Kleinera.
2. CP Violation HL2_song20_submix0.mp3 1:47 W tunelu kolejowym w rozdziale Droga Przez Kanały.
3. The Innsbruck Experiment HL2_song4.mp3 1:09 W rozdziale Droga Przez Kanały, gdzie po raz pierwszy spotyka się ochronę cywilną z pistoletami maszynowymi i na początku rozdziału Pierwszy Antyobywatel.
4. Brane Scan HL2_song31.mp3 1:42 W rozdziale Pierwszy Antyobywatel na placu z generatorem.
5. Dark Energy HL2_song3.mp3 1:34 Na początku rozdziału Autostrada 17.
6. Requiem for Ravenholm Ravenholm_1.mp3 0:35 W rozdziale „Nie chodzimy już do Ravenholm...” po rozstaniu się z Ojcem Grigori na cmentarzu.
7. Pulse Phase HL2_song6.mp3 1:11 W rozdziale Czarna Energia podczas zjazdu windą i w rozdziale „Za Freemanem!” po wyjściu przed Overwatch Nexus.
8. Ravenholm Reprise HL2_song7.mp 0:54 Na początku rozdziału „Nie chodzimy już do Ravenholm...”
9. Probably Not A Problem HL2_song33.mp3 1:28 W stacji 6 w rozdziale Droga Przez Kanały.
10. Calabi-Yau Model HL2_song30.mp3 1:48 W obozowisku Vortigauntów w rozdziale Ruchome Piaski i w budynku z uwięzionym Barneyem w rozdziale „Za Freemanem!”.
11. Slow Light HL2_song32.mp3 0:46 Po zniszczeniu gunshipa w Nowej Małej Odessie w rozdziale Autostrada 17.
12. Apprehension and Evasion HL2_song29.mp3 2:19 W rozdziale „Pamiętny Dzień” podczas ucieczki przed ochroną cywilną i w rozdziale Ruchome Piaski na plaży w pobliżu Nova Prospect.
13. Hunter Down HL2_song28.mp3 0:17 Po zniszczeniu Striderów pod koniec rozdziału „Za Freemanem!”.
14. Our Resurrected Teleport HL2_song26.mp3 1:13 Po wejściu do pomieszczenia z teleporterem w laboratorium doktora Kleinera.
15. Miscount Detected HL2_song25_Teleporter.mp3 0:50
16. Headhumper 0:10
17. Triage at Dawn HL2_song23_SuitSong3.mp3 0:47 Po spotkaniu Leona w rozdziale „Nie chodzimy już do Ravenholm...”.
18. Combine Harvester 1:27
19. Lab Practicum HL2_song2.mp3 2:56 Pod mostem kolejowym w rozdziale Autostrada 17 i po przeteleportowaniu się do laboratorium doktora Kleinera w rozdziale Wiązania.
20. Nova Prospekt HL2_song19.mp3 1:59 Na początku rozdziału Nova Prospekt.
21. Broken Symmetry HL2_song17.mp3 1:05 Po spotkaniu pierwszego rebelianta w rozdziale Pierwszy Antyobywatel.
22. LG Orbifold HL2_song16.mp3 2:54 W rozdziale „Za Freemanem!”.
23. Kaon HL2_song15.mp3 1:13 Na dachu Overwatch Nexus.
24. You’re Not Supposed to Be Here HL2_song14.mp3 2:43 W rozdziale Niebezpieczne Wody po zamocowaniu działa na poduszkowcu.
25. Suppression Field HL2_song13.mp3 0:57 W rozdziale Droga Przez Kanały.
26. Hard Fought HL2_song12_long.mp3 1:17 W rozdziale Pierwszy Antyobywatel.
27. Particle Ghost HL2_song1.mp3 1:42 Po wyjściu z kopalni w Ravenholm.
28. Shadows Fore and Aft HL2_intro.mp3 1:28 Na początku gry, podczas przemowy G-Mana.
29. Neutrino Trap (Hurricane Strings) HL1_song9.mp3 1:37 Na początku rozdziału Nasi Dobroczyńcy.
30. Zero Point Energy Field (Cavern Ambiance) HL1_song6.mp3 1:44 W kanale po ucieczce przed helikopterem w rozdziale Droga Przez Kanały.
31. Echoes of a Resonance Cascade (Space Ocean) HL1_song5.mp3 1:40 W podziemnym tunelu zalanym toksynami w rozdziale Pierwszy Antyobywatel i podczas pierwszej jazdy kapsułą w Cytadeli.
32. Black Mesa Inbound (Vague Voices) HL1_song3.mp3 2:15 Na złomowisku w Black Mesa East.
33. Xen Relay (Threatening Short)' HL1_song26.mp3 0:41 Na początku rozdziału Czarna Energia.
34. Tracking Device (Credits / Closing Theme)' HL1_song25_REMIX3.mp3 1:05 Podczas napisów końcowych.
35. Singularity (Traveling Through Limbo)' HL1_song24.mp3 1:21 W rozdziale Wiązania po wejściu do pomieszczenia z teleporterem.
36. Dirac Shore (Dimensionless Deepness)' HL1_song21.mp3 1:28 W zalanym pomieszczeniu w rozdziale Wiązania.
37. Escape Array (Electric Guitar Ambiance)' HL1_song20.mp3 1:29 Na początku rozdziału Black Mesa East.
38. Negative Pressure” (Steam in the Pipes) HL1_song19.mp3 1:59 W rozdziale Nasi Dobroczyńcy przed walką ze striderem.
39. Tau-9 (Drums and Riffs) HL1_song17.mp3 2:08 W rozdziale Autostrada 17, gdy wsiądzie się do dźwigu.
40. Something Secret Steers Us (Nuclear Mission Jam) HL1_song15.mp3 2:04 W rozdziale Ruchome Piaski, podczas walki przy latarni morskiej.
41. Triple Entanglement” (Sirens in the Distance) HL1_song14.mp3 1:34 Po wejściu do kanałów pod koniec rozdziału Pierwszy Antyobywatel.
42. Biozeminade Fragment (Alien Shock) 0:34
43. Lambda Core (Diabolical Adrenaline Guitar) HL1_song10.mp3 1:44 Podczas ucieczki przed helikopterem w rozdziale Niebezpieczne Wody.
44. Entanglement HL2_song0.mp3 0:39 Pod koniec rozdziału Nova Prospekt, przy ruchomej ścianie.
45. Highway 17 HL2_song8.mp3 0:59 Przy pierwszym domu w rozdziale Ruchome Piaski.
46. A Red Letter Day HL2_song10.mp3 0:39 W laboratorium doktora Kleinera w rozdziale „Pamiętny Dzień”.
47. Sand Traps HL2_song11.mp3 0:34 Na początku rozdziału Ruchome Piaski.
48. CP Violation (Remix) HL2_song20_submix4.mp3 1:45 Podczas rozdziału Droga Przez Kanały.
49. Trainstation PT. 1 HL2_song26_trainstation1.mp3 1:30 Po wyjściu z dworca kolejowego w rozdziale Punkt Wejścia.
50. Trainstation PT. 2 HL2_song27_trainstation2.mp3 1:12 W rozdziale Punkt Wejścia na dachu i w rozdziale „Za Freemanem!” w głównym holu Overwatch Nexus.
51. Radio radio1.mp3 0:39 W rozdziale Pierwszy Antyobywatel niedługo po tym jak dropship odleci z Dogiem.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Przypisy