Portal 2 - The Final Hours

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(gruntowne poprawy)
m
 
Linia 1: Linia 1:
Interaktywna książka Geoffa Keighley’a '''''The Final Hours of Portal 2'''''  to obszerny zbiór materiałów opowiadających o kulisach powstawania [[Portal 2|Portala 2]], dostępny na platformie [[Steam]] za 1, 99 euro. Pierwotnie był dostępny wyłączenie na iOS-a.
+
Interaktywna książka Geoffa Keighley’a '''''The Final Hours of Portal 2'''''  to obszerny zbiór materiałów opowiadających o kulisach powstawania [[Portal 2|Portala 2]], dostępny na platformie [[Steam]] za 1, 99 euro. Pierwotnie był dostępny wyłącznie na iOS-a.
  
 
Geoff Keighley otrzymał pełen dostęp do materiałów związanych z procesem tworzenia gry, przeprowadzał wywiady z twórcami i poznawał ich inspiracje. Z książki można się na przykład dowiedzieć, że akcja Portala 2 działa się pierwotnie w latach 60. i nie było w niej żadnych elementów znanych z pierwszej części, oraz poznać inne niuanse fabularne, które ostatecznie przepały w toku produkcji. Treść została uzupełniona licznymi zdjęciami oraz szkicami koncepcyjnymi.
 
Geoff Keighley otrzymał pełen dostęp do materiałów związanych z procesem tworzenia gry, przeprowadzał wywiady z twórcami i poznawał ich inspiracje. Z książki można się na przykład dowiedzieć, że akcja Portala 2 działa się pierwotnie w latach 60. i nie było w niej żadnych elementów znanych z pierwszej części, oraz poznać inne niuanse fabularne, które ostatecznie przepały w toku produkcji. Treść została uzupełniona licznymi zdjęciami oraz szkicami koncepcyjnymi.

Aktualna wersja na dzień 08:09, 26 lip 2015

Interaktywna książka Geoffa Keighley’a The Final Hours of Portal 2  to obszerny zbiór materiałów opowiadających o kulisach powstawania Portala 2, dostępny na platformie Steam za 1, 99 euro. Pierwotnie był dostępny wyłącznie na iOS-a.

Geoff Keighley otrzymał pełen dostęp do materiałów związanych z procesem tworzenia gry, przeprowadzał wywiady z twórcami i poznawał ich inspiracje. Z książki można się na przykład dowiedzieć, że akcja Portala 2 działa się pierwotnie w latach 60. i nie było w niej żadnych elementów znanych z pierwszej części, oraz poznać inne niuanse fabularne, które ostatecznie przepały w toku produkcji. Treść została uzupełniona licznymi zdjęciami oraz szkicami koncepcyjnymi.

Przy premierze DLC Peer Review książka została uzupełniona o kulisy powstawania dodatku, oraz o pierwsze informacje na temat Perpetual Testing Initiative.