Wiązania

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „<ikony>hl2</ikony> {{Spoiler}} {{Rozdzial infobox |grafika=Combine teleport2.jpg |gra=Half-Life 2 |nr=10 |lokacje=Nova Prospekt |mapy=}} '''Wiązania''' (ang. ...”)
 
m
 
(Nie pokazano 4 wersji utworzonych przez 3 użytkowników)
Linia 4: Linia 4:
 
|grafika=Combine teleport2.jpg
 
|grafika=Combine teleport2.jpg
 
|gra=[[Half-Life 2]]
 
|gra=[[Half-Life 2]]
|nr=10
+
|nr=9a
 
|lokacje=[[Nova Prospekt]]
 
|lokacje=[[Nova Prospekt]]
 
|mapy=}}
 
|mapy=}}
  
'''Wiązania''' (ang. Entanglement) - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life 2]].
+
'''Wiązania''' (ang. ''Entanglement'') - jest to dziesiąty rozdział gry [[Half-Life 2]].
  
 
==Szczegółowe streszczenie==
 
==Szczegółowe streszczenie==
[[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka [[Alyx Vance]]. Razem idą przez [[Nova Prospekt]] walcząc z [[Nova Prospekt Prison Guard|żołnierzami Nova Prospekt]]. W końcu udaje się im znaleźć [[Eli Vance|Eli'ego]] i przenieść go do komory z teleportem. Alyx jednak musi zostać w pokoju kontrolnym a Gordon musi iść dalej sam. Dochodzi do kolejnego pomieszczenia kontrolnego, w którym odpiera ataki żołnierzy. Po chwili do Gordona dołącza Alyx, która podłączając się do komputera odkrywa, że [[Judith Mossman]] była szpiegiem [[Kombinat]]u. Bohaterowie idą dalej przedzierając się przez żołnierzy. Później spotykają Judith i Eli'ego, oraz zamierzają uruchomić teleport do laboratorium doktora Kleinera, ale Judith zdradza Gordona i Alyx i teleportuje się razem z Elim do [[Cytadela|Cytadeli]]. Bohaterowie muszą ponownie uruchomić teleport, co trwa kilka minut, ale w końcu udaje im się teleportować do dr Kleinera, co doprowadziło do zniszczenia Nova Prospekt. Dowiadują się od doktora, że wybuchło [[Powstanie]], a Eli jest uwięziony w Cytadeli. Alyx powiedziała, żeby Gordon i [[Dog]] starali się dojść do Cytadeli, a ona sama ukryje doktora Kleinera i do nich dołączy później.
+
[[Gordon Freeman|Gordon]] dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka [[Alyx Vance]]. Razem idą przez [[Nova Prospekt]] walcząc z [[Overwatch Soldier#Inne wersje|żołnierzami Nova Prospekt]]. W końcu udaje się im znaleźć [[Eli Vance|Eli'ego]] i przenieść go do komory z teleportem. Alyx jednak musi zostać w pokoju kontrolnym, więc rozdzielają się. Gordon dochodzi do kolejnego pomieszczenia kontrolnego, w którym odpiera ataki żołnierzy. Po chwili do Gordona dołącza Alyx, która podłączając się do komputera odkrywa, że [[Judith Mossman]] była szpiegiem [[Kombinat]]u. Bohaterowie idą dalej przedzierając się przez żołnierzy. Później spotykają Judith i Eli'ego, oraz zamierzają uruchomić teleport do laboratorium doktora Kleinera, ale Judith zdradza Gordona i Alyx, niezaprogramowując urządzenia teleportując się razem z Elim do [[Cytadela|Cytadeli]]. Bohaterowie muszą ponownie uruchomić teleport, co trwa kilka minut, ale w końcu udaje im się teleportować do dr Kleinera, co doprowadza do zniszczenia Nova Prospekt.  
 +
 
 +
Dowiadują się od Kleinera, że byli zawieszani w wolnym teleporcie, i że trwało to tydzień. W tym czasie wybuchło [[Powstanie]], a Eli nadal więziony jest w cytadeli. Alyx proponuje, by Gordon i [[Dog]] postarali się dojść do Cytadeli, a ona sama ukryje doktora Kleinera i dołączy do nich później.
  
 
==Znaczenie==
 
==Znaczenie==
W tym rozdziale gracz dowiaduje się, że Judith była zdrajczynią i jest świadkiem porwania Eli'ego. Dowiaduje się o wybuchu powstania oraz gracz otrzymuje nowy cel aby dostać się do Cytadeli.
+
W tym rozdziale gracz dowiaduje się o tym, że Judith była wtyczką Kombinatu w Ruchu Oporu i jest świadkiem porwania Eli'ego. Dowiaduje się o wybuchu powstania oraz otrzymuje nowy cel - dotarcie do Cytadeli.
  
 
==Ciekawostki==
 
==Ciekawostki==
* Dalej w grze nie spotyka się już [[Antlion]]ów, co czyni [[Feropod]] bezużytecznym, jednak nadal można go używać do unieruchomienia wrogów.
+
* Dalej w grze nie spotyka się już [[antlion]]ów, co czyni [[feropod]] bezużytecznym, jednak nadal można go używać do unieruchomienia wrogów.
  
 
==Wideosolucja==
 
==Wideosolucja==

Aktualna wersja na dzień 06:36, 1 maj 2018

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Wiązania
Combine teleport2.jpg
Gra Half-Life 2
Numer 9a
Lokacje Nova Prospekt

Wiązania (ang. Entanglement) - jest to dziesiąty rozdział gry Half-Life 2.

Spis treści

[edytuj] Szczegółowe streszczenie

Gordon dociera do zajezdni kolejowej, gdzie spotyka Alyx Vance. Razem idą przez Nova Prospekt walcząc z żołnierzami Nova Prospekt. W końcu udaje się im znaleźć Eli'ego i przenieść go do komory z teleportem. Alyx jednak musi zostać w pokoju kontrolnym, więc rozdzielają się. Gordon dochodzi do kolejnego pomieszczenia kontrolnego, w którym odpiera ataki żołnierzy. Po chwili do Gordona dołącza Alyx, która podłączając się do komputera odkrywa, że Judith Mossman była szpiegiem Kombinatu. Bohaterowie idą dalej przedzierając się przez żołnierzy. Później spotykają Judith i Eli'ego, oraz zamierzają uruchomić teleport do laboratorium doktora Kleinera, ale Judith zdradza Gordona i Alyx, niezaprogramowując urządzenia teleportując się razem z Elim do Cytadeli. Bohaterowie muszą ponownie uruchomić teleport, co trwa kilka minut, ale w końcu udaje im się teleportować do dr Kleinera, co doprowadza do zniszczenia Nova Prospekt.

Dowiadują się od Kleinera, że byli zawieszani w wolnym teleporcie, i że trwało to tydzień. W tym czasie wybuchło Powstanie, a Eli nadal więziony jest w cytadeli. Alyx proponuje, by Gordon i Dog postarali się dojść do Cytadeli, a ona sama ukryje doktora Kleinera i dołączy do nich później.

[edytuj] Znaczenie

W tym rozdziale gracz dowiaduje się o tym, że Judith była wtyczką Kombinatu w Ruchu Oporu i jest świadkiem porwania Eli'ego. Dowiaduje się o wybuchu powstania oraz otrzymuje nowy cel - dotarcie do Cytadeli.

[edytuj] Ciekawostki

  • Dalej w grze nie spotyka się już antlionów, co czyni feropod bezużytecznym, jednak nadal można go używać do unieruchomienia wrogów.

[edytuj] Wideosolucja

Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...