Snajper
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Bot podmienia "Kategoria:Klasy w grze Team Fortress 2" na "Kategoria:Klasy postaci w Team Fortress") |
(redakcyjne) |
||
Linia 13: | Linia 13: | ||
}} | }} | ||
− | ''' | + | '''Snajper''' (ang. ''Sniper'') to klasa wsparcia w [[Team Fortress 2]]. Swój debiut miał w grze [[Team Fortress_(gra)|Team Fortress]] |
− | |||
==Uzbrojenie== | ==Uzbrojenie== | ||
===Standardowe=== | ===Standardowe=== | ||
Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry. | Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry. | ||
− | *[[ | + | *[[Karabin snajperski (TF2)|Karabin snajperski]] |
**ilość naboi: 25 | **ilość naboi: 25 | ||
**ilość naboi w magazynku: 1 | **ilość naboi w magazynku: 1 | ||
**obrażenia: 43-57, (150 crit) | **obrażenia: 43-57, (150 crit) | ||
− | *[[ | + | *[[SMG]] |
**ilość naboi: 75 | **ilość naboi: 75 | ||
**ilość naboi w magazynku: 25 | **ilość naboi w magazynku: 25 | ||
Linia 36: | Linia 35: | ||
===Do odblokowania=== | ===Do odblokowania=== | ||
− | + | *[[Łuk łowcy]] (Huntsman | |
− | + | ||
− | + | ||
**ilość naboi: 12 | **ilość naboi: 12 | ||
**ilość naboi w magazynku: 1 | **ilość naboi w magazynku: 1 | ||
**obrażenia: 44-58 (153 crit) | **obrażenia: 44-58 (153 crit) | ||
− | *[[ | + | *[[Sikwondo]] (Jarate) |
**ilość: 1 | **ilość: 1 | ||
**działanie: rzucone w przeciwnika zwiększy obrażenia które on otrzyma, a rzucone w palącego się gracza z drużyny ugasi go. | **działanie: rzucone w przeciwnika zwiększy obrażenia które on otrzyma, a rzucone w palącego się gracza z drużyny ugasi go. | ||
Linia 50: | Linia 47: | ||
**ilość naboi: brak | **ilość naboi: brak | ||
**ilość naboi w magazynku: brak | **ilość naboi w magazynku: brak | ||
− | **działanie: chroni gracza przed | + | **działanie: chroni gracza przed ciosami w plecy od [[Spy|Szpiegów]] |
===Taunt=== | ===Taunt=== | ||
− | *[[ | + | *[[Strzała (TF2)|Strzała]] |
**ilość naboi: brak | **ilość naboi: brak | ||
**obrażenia: 500 (natychmiastowa śmierć) | **obrażenia: 500 (natychmiastowa śmierć) | ||
**wymagana broń: [[Huntsman]] | **wymagana broń: [[Huntsman]] | ||
− | |||
− | |||
− | |||
− | |||
==Meet the Sniper== | ==Meet the Sniper== | ||
− | + | {{main|Meet the Sniper}} | |
− | + | ||
==Ciekawostki== | ==Ciekawostki== | ||
− | |||
*Na twarzy Czerwonego Snajpera widać taką samą ranę jak w filmiku '''Meet the Spy'''. | *Na twarzy Czerwonego Snajpera widać taką samą ranę jak w filmiku '''Meet the Spy'''. | ||
==Linki== | ==Linki== | ||
− | [http://tf2.com/sniper.htm Meet the Sniper] | + | *[http://tf2.com/sniper.htm Meet the Sniper] |
Wersja z 10:05, 16 lip 2010
Snajper | |
Typ klasy | Wsparcie |
Numer | 8 |
Ilość życia | 125 |
Übercharge | 185 |
Prędkość | 7.61 m/s (100%) |
Postać | |
Pochodzenie | Australia |
Praca | Precision Elimination |
Motto | Pink Cloud of Death |
Dubbing | John Patrick Lowrie |
Meet the... | Meet the Sniper |
Snajper (ang. Sniper) to klasa wsparcia w Team Fortress 2. Swój debiut miał w grze Team Fortress
Spis treści |
Uzbrojenie
Standardowe
Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry.
- Karabin snajperski
- ilość naboi: 25
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: 43-57, (150 crit)
- SMG
- ilość naboi: 75
- ilość naboi w magazynku: 25
- obrażenia: 8-12 (24 crit)
- Kukri
- ilość naboi: brak
- ilość naboi w magazynku: brak
- obrażenia: 43-87 (195 crit)
Do odblokowania
- Łuk łowcy (Huntsman
- ilość naboi: 12
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: 44-58 (153 crit)
- Sikwondo (Jarate)
- ilość: 1
- działanie: rzucone w przeciwnika zwiększy obrażenia które on otrzyma, a rzucone w palącego się gracza z drużyny ugasi go.
- Razorback
- ilość naboi: brak
- ilość naboi w magazynku: brak
- działanie: chroni gracza przed ciosami w plecy od Szpiegów
Taunt
Meet the Sniper
Osobny artykuł: Meet the Sniper
Ciekawostki
- Na twarzy Czerwonego Snajpera widać taką samą ranę jak w filmiku Meet the Spy.
Linki