Wytwarzanie

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(szkic roboczy! tabelki skopiowane z Tf2 wiki, trzeba przetłumaczyć, dodać obrazki i pozmieniać niektóre rzeczy)
 
m (tłum. pierwszej tabeli)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
 +
<ikony>tf2</ikony>
 
{{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}}
 
{{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}}
'''Crafting''' (ang. '''Wytwarzanie'''), to zaimplementowany w [[Team Fortress 2]] system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji [[WOJNA!]]. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.
+
'''Wytwarzanie''' (ang. ''Crafting''), to zaimplementowany w [[Team Fortress 2]] system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji [[WOJNA!]]. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.
  
 
==Recepty==
 
==Recepty==
'''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżniamy 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego  i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.
+
'''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżnia się 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego  i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.
 
{| class="wikitable" width="80%"
 
{| class="wikitable" width="80%"
 
|-
 
|-
Linia 10: Linia 11:
 
! Produkt
 
! Produkt
 
|-
 
|-
! Smelt Primary Weapons<br/>Przetop bronie klasy
+
! Przetop bronie podstawowe
| 2 Identical primary weapons<br />''Np. [[Siła Natury]] + Siła Natury''
+
| 2 takie same bronie podstawowe<br />''np. [[Siła Natury]] + Siła Natury''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu
 
|-
 
|-
! Smelt Secondary Weapons
+
! Przetop bronie drugorzędne
| 2 Identical secondary weapons<br />''E.g. [[Flare Gun]] + Flare Gun''
+
| 2 takie same bronie drugorzędne<br />''np. [[Pistolet sygnałowy]] + Pistolet sygnałowy''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu
 
|-
 
|-
! Smelt Melee Weapons
+
! Przetop bronie do walki wręcz
| 2 Identical melee weapons<br />''E.g. [[Übersaw]] + Übersaw''
+
| 2 takie same bronie do walki wręcz<br />''np. [[Überpiła]] + Überpiła''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu
 
|-
 
|-
! Smelt Class Weapons
+
! Przetop bronie klasy
| Any 2 weapons wielded by the same class<br />''E.g. [[Ambassador]] + [[Dead Ringer]] ([[Spy]] Weapons)''
+
| Jakiekolwiek 2 bronie noszone przez tą samą klasę<br />''np. [[Ambasador]] + [[Dzwon Zmarłego]] (bronie [[Szpieg]]a)''
| style="white-space: nowrap;" | 1 Scrap Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu
 
|-
 
|-
! Smelt Tokens
+
! Przetop żetony
| 3 Tokens<br />''E.g. [[Heavy]] Token + [[Demoman]] Token + [[Melee]] Token''
+
| 3 żetony<br />''np. żeton [[Gruby|Grubego]] + żeton [[Demoman]]a + żeton broni do walki wręcz''
 
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
 
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
 
|-
 
|-
! Combine Scrap Metal
+
! Połącz metale ze złomu
| 3 Scrap Metal
+
| 3 metale ze złomu
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 metal z odzysku
 
|-
 
|-
! Combine Reclaimed Metal
+
! Połącz metale z odzysku
| 3 Reclaimed Metal
+
| 3 metale z odzysku
| style="white-space: nowrap;" | 1 Refined Metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 1 metal rafinowany
 
|-
 
|-
! Smelt Refined Metal
+
! Przetop metal rafinowany
| 1 Refined Metal
+
| 1 metal rafinowany
| style="white-space: nowrap;" | 3 Reclaimed metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 3 metale z odzysku
 
|-
 
|-
! Smelt Reclaimed Metal
+
! Przetop metal z odzysku
| 1 Reclaimed Metal
+
| 1 metal z odzysku
| style="white-space: nowrap;" | 3 Scrap metal
+
| style="white-space: nowrap;" | 3 metal ze złomu
 
|}
 
|}
  
'''Tokeny'''
+
'''Żetony'''
 
{| class="wikitable" width="100%"
 
{| class="wikitable" width="100%"
 
|-
 
|-
Linia 194: Linia 195:
 
==Linki==
 
==Linki==
 
*[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji]
 
*[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji]
 +
 +
{{TF2bronie}}
  
 
{{Przypisy}}
 
{{Przypisy}}
 +
 
[[Kategoria:Team Fortress 2]]
 
[[Kategoria:Team Fortress 2]]
 +
 +
[[tf2wiki:Crafting]]

Aktualna wersja na dzień 17:46, 21 paź 2010

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.

Wytwarzanie (ang. Crafting), to zaimplementowany w Team Fortress 2 system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji WOJNA!. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.

Spis treści

[edytuj] Recepty

Metal ze złomu, to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżnia się 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.

Plan Składniki Produkt
Przetop bronie podstawowe 2 takie same bronie podstawowe
np. Siła Natury + Siła Natury
1 Metal ze słomu
Przetop bronie drugorzędne 2 takie same bronie drugorzędne
np. Pistolet sygnałowy + Pistolet sygnałowy
1 Metal ze słomu
Przetop bronie do walki wręcz 2 takie same bronie do walki wręcz
np. Überpiła + Überpiła
1 Metal ze złomu
Przetop bronie klasy Jakiekolwiek 2 bronie noszone przez tą samą klasę
np. Ambasador + Dzwon Zmarłego (bronie Szpiega)
1 Metal ze złomu
Przetop żetony 3 żetony
np. żeton Grubego + żeton Demomana + żeton broni do walki wręcz
1 Reclaimed Metal
Połącz metale ze złomu 3 metale ze złomu 1 metal z odzysku
Połącz metale z odzysku 3 metale z odzysku 1 metal rafinowany
Przetop metal rafinowany 1 metal rafinowany 3 metale z odzysku
Przetop metal z odzysku 1 metal z odzysku 3 metal ze złomu

Żetony

Plan Składniki Produkt
Fabricate Class Token 3 weapons from one class
E.g. Natascha + Sandvich + Sandvich (Heavy weapons)
1 Class Token
E.g. 1 Heavy Token
Fabricate Slot Token 3 weapons from one slot
E.g. Blutsauger + Huntsman + Direct Hit
1 Slot Token
E.g. 1 Primary Token
Rebuild Class Token Any one Class Token and another class's weapon
E.g. Sniper Token + Buff Banner
1 Class Token
E.g. 1 Soldier Token
Rebuild Slot Token Any one Slot Token and another slot weapon
E.g. Secondary Token + Axtinguisher
1 Slot Token
E.g. 1 Melee Token

Czapki

Plan Składniki Produkt
Fabricate Headgear 3 Refined Metal 1 Random Headgear
Fabricate Class Headgear 4 Refined Metal + 1 Class Token 1 Class Headgear
Rebuild Headgear 2 Headgear 1 Random Headgear
Fabricate Bonk Helm 1 Batter's Helmet + 2 Bonk! Atomic Punch 1 Bonk Helm

Bronie

Plan Składniki Produkt
Fabricate Class Weapons 1 Żeton klasy + 1 Żeton slotu + 1 Metal ze złomu 1 broń dla danej klasy, dla wybranego slotu
Wyprodukuj: Kryt-o-Cola Bonk.pngPlusb&w.pngRED Kritzkrieg.png
Bonk! Atomowy Kop + Kritzkrieg
Crit.png
Kryt-o-Cola
Fabricate Dalokohs Bar 1 Sandvich + 1 Bonk! Atomic Punch 1 Dalokohs Bar
Fabricate Gunboats 1 Chargin' Targe + 1 Razorback 1 Gunboats
Fabricate Homewrecker 1 Eyelander + 1 Equalizer 1 Homewrecker
Fabricate Pain Train 1 Sandman + 1 Scrap Metal 1 Pain Train
Fabricate Scotsman's Skullcutter 1 Axtinguisher + 1 Jarate 1 Scotsman's Skullcutter
Fabricate Tribalman's Shiv 1 Huntsman + 1 Dead Ringer 1 Tribalman's Shiv
Fabricate Southern Hospitality 1 Ambassador + 1 Scrap Metal 1 Southern Hospitality
Fabricate Black Box 1 Direct Hit + 1 Reclaimed Metal 1 Black Box
Fabricate Mad Milk 1 Jarate + 1 Reclaimed Metal 1 Mad Milk
Fabricate Shortstop 1 Force-A-Nature + 1 Reclaimed Metal 1 Shortstop
Fabricate Holy Mackerel 1 Sandman + 1 Reclaimed Metal 1 Holy Mackerel
Fabricate Battalion's Backup 1 Buff Banner + 1 Reclaimed Metal 1 Battalion's Backup
Fabricate Degreaser 1 Backburner + 1 Reclaimed Metal 1 Degreaser
Fabricate Powerjack 1 Axtinguisher + 1 Reclaimed Metal 1 Powerjack
Fabricate Sydney Sleeper 1 Huntsman + 1 Reclaimed Metal 1 Sydney Sleeper
Fabricate Darwin's Danger Shield 1 Razorback + 1 Reclaimed Metal 1 Darwin's Danger Shield
Fabricate Bushwacka 1 Eyelander + 1 Reclaimed Metal 1 Bushwacka
Fabricate L'Etranger 1 Dead Ringer + 1 Reclaimed Metal 1 L'Etranger
Fabricate Your Eternal Reward 1 Cloak & Dagger + 1 Reclaimed Metal 1 Your Eternal Reward

[edytuj] Inne informacje

  • Poprzez crafting nie można uzyskać podstawowych broni umieszczonych standardowo w grze.
  • Poprzez crafting nie można uzyskać: Skrzynki z zaopatrzeniem Mann Co i klucza do skrzynki Mann Co. Nie mozna ich też przetwarzać.
  • Na początku aby uzyskać metal ze złomu 1 poziomu, należało przetworzyć 3 takie same przedmioty. Obecnie wystarczą dwa dowolne przedmioty jednej klasy.

[edytuj] Linki


[edytuj] Przypisy