Wytwarzanie
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(szkic roboczy! tabelki skopiowane z Tf2 wiki, trzeba przetłumaczyć, dodać obrazki i pozmieniać niektóre rzeczy) |
m (tłum. pierwszej tabeli) |
||
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika) | |||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | <ikony>tf2</ikony> | ||
{{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}} | {{stub|Należy przetłumaczyć i uzupełnić dane w tabelkach.}} | ||
− | ''' | + | '''Wytwarzanie''' (ang. ''Crafting''), to zaimplementowany w [[Team Fortress 2]] system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji [[WOJNA!]]. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting. |
==Recepty== | ==Recepty== | ||
− | '''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. | + | '''Metal ze złomu''', to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżnia się 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej. |
{| class="wikitable" width="80%" | {| class="wikitable" width="80%" | ||
|- | |- | ||
Linia 10: | Linia 11: | ||
! Produkt | ! Produkt | ||
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop bronie podstawowe |
− | | 2 | + | | 2 takie same bronie podstawowe<br />''np. [[Siła Natury]] + Siła Natury'' |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop bronie drugorzędne |
− | | 2 | + | | 2 takie same bronie drugorzędne<br />''np. [[Pistolet sygnałowy]] + Pistolet sygnałowy'' |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze słomu |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop bronie do walki wręcz |
− | | 2 | + | | 2 takie same bronie do walki wręcz<br />''np. [[Überpiła]] + Überpiła'' |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop bronie klasy |
− | | | + | | Jakiekolwiek 2 bronie noszone przez tą samą klasę<br />''np. [[Ambasador]] + [[Dzwon Zmarłego]] (bronie [[Szpieg]]a)'' |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 Metal ze złomu |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop żetony |
− | | 3 | + | | 3 żetony<br />''np. żeton [[Gruby|Grubego]] + żeton [[Demoman]]a + żeton broni do walki wręcz'' |
| style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal | | style="white-space: nowrap;" | 1 Reclaimed Metal | ||
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Połącz metale ze złomu |
− | | 3 | + | | 3 metale ze złomu |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 metal z odzysku |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Połącz metale z odzysku |
− | | 3 | + | | 3 metale z odzysku |
− | | style="white-space: nowrap;" | 1 | + | | style="white-space: nowrap;" | 1 metal rafinowany |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop metal rafinowany |
− | | 1 | + | | 1 metal rafinowany |
− | | style="white-space: nowrap;" | 3 | + | | style="white-space: nowrap;" | 3 metale z odzysku |
|- | |- | ||
− | ! | + | ! Przetop metal z odzysku |
− | | 1 | + | | 1 metal z odzysku |
− | | style="white-space: nowrap;" | 3 | + | | style="white-space: nowrap;" | 3 metal ze złomu |
|} | |} | ||
− | ''' | + | '''Żetony''' |
{| class="wikitable" width="100%" | {| class="wikitable" width="100%" | ||
|- | |- | ||
Linia 194: | Linia 195: | ||
==Linki== | ==Linki== | ||
*[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji] | *[http://www.teamfortress.com/crafting/ strona aktualizacji] | ||
+ | |||
+ | {{TF2bronie}} | ||
{{Przypisy}} | {{Przypisy}} | ||
+ | |||
[[Kategoria:Team Fortress 2]] | [[Kategoria:Team Fortress 2]] | ||
+ | |||
+ | [[tf2wiki:Crafting]] |
Aktualna wersja na dzień 17:46, 21 paź 2010
Wytwarzanie (ang. Crafting), to zaimplementowany w Team Fortress 2 system, który pozwala przetwarzać dostępne w grze przedmioty (bronie, czapki itd.) na inne lub modyfikować już istniejące. Oficjalnie zaprezentowany 12 grudnia 2009 roku, podczas czwartego dnia aktualizacji WOJNA!. Systemem craftingu rządzą określone reguły, którymi trzeba się kierować aby uzyskać określone przedmioty. Do stworzenia niektórych przedmiotów (jak np, czapki) wymagana jest większa ilość przetworzonych przedmiotów niż do innych (np, dodatkowych broni). Nie wszystkie przedmioty mogą być przetwarzane i nie wszystkie można uzyskać poprzez crafting.
Spis treści |
[edytuj] Recepty
Metal ze złomu, to podstawowy materiał, budulec. Uzyskuje się go przez przetworzenie przedmiotów w plecaku, nie można go znaleźć poprzez system dropu. Wyróżnia się 3 rodzaje metalu: pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu. Każdy następny poziom wymaga przetopienia 3 metali niższego poziomu. Szczegóły przedstawia tabelka poniżej.
Plan | Składniki | Produkt |
---|---|---|
Przetop bronie podstawowe | 2 takie same bronie podstawowe np. Siła Natury + Siła Natury |
1 Metal ze słomu |
Przetop bronie drugorzędne | 2 takie same bronie drugorzędne np. Pistolet sygnałowy + Pistolet sygnałowy |
1 Metal ze słomu |
Przetop bronie do walki wręcz | 2 takie same bronie do walki wręcz np. Überpiła + Überpiła |
1 Metal ze złomu |
Przetop bronie klasy | Jakiekolwiek 2 bronie noszone przez tą samą klasę np. Ambasador + Dzwon Zmarłego (bronie Szpiega) |
1 Metal ze złomu |
Przetop żetony | 3 żetony np. żeton Grubego + żeton Demomana + żeton broni do walki wręcz |
1 Reclaimed Metal |
Połącz metale ze złomu | 3 metale ze złomu | 1 metal z odzysku |
Połącz metale z odzysku | 3 metale z odzysku | 1 metal rafinowany |
Przetop metal rafinowany | 1 metal rafinowany | 3 metale z odzysku |
Przetop metal z odzysku | 1 metal z odzysku | 3 metal ze złomu |
Żetony
Plan | Składniki | Produkt |
---|---|---|
Fabricate Class Token | 3 weapons from one class E.g. Natascha + Sandvich + Sandvich (Heavy weapons) |
1 Class Token E.g. 1 Heavy Token |
Fabricate Slot Token | 3 weapons from one slot E.g. Blutsauger + Huntsman + Direct Hit |
1 Slot Token E.g. 1 Primary Token |
Rebuild Class Token | Any one Class Token and another class's weapon E.g. Sniper Token + Buff Banner |
1 Class Token E.g. 1 Soldier Token |
Rebuild Slot Token | Any one Slot Token and another slot weapon E.g. Secondary Token + Axtinguisher |
1 Slot Token E.g. 1 Melee Token |
Czapki
Plan | Składniki | Produkt |
---|---|---|
Fabricate Headgear | 3 Refined Metal | 1 Random Headgear |
Fabricate Class Headgear | 4 Refined Metal + 1 Class Token | 1 Class Headgear |
Rebuild Headgear | 2 Headgear | 1 Random Headgear |
Fabricate Bonk Helm† | 1 Batter's Helmet + 2 Bonk! Atomic Punch | 1 Bonk Helm |
Bronie
Plan | Składniki | Produkt |
---|---|---|
Fabricate Class Weapons | 1 Żeton klasy + 1 Żeton slotu + 1 Metal ze złomu | 1 broń dla danej klasy, dla wybranego slotu |
Wyprodukuj: Kryt-o-Cola | Bonk! Atomowy Kop + Kritzkrieg |
Kryt-o-Cola |
Fabricate Dalokohs Bar | 1 Sandvich + 1 Bonk! Atomic Punch | 1 Dalokohs Bar |
Fabricate Gunboats | 1 Chargin' Targe + 1 Razorback | 1 Gunboats |
Fabricate Homewrecker | 1 Eyelander + 1 Equalizer | 1 Homewrecker |
Fabricate Pain Train | 1 Sandman + 1 Scrap Metal | 1 Pain Train |
Fabricate Scotsman's Skullcutter | 1 Axtinguisher + 1 Jarate | 1 Scotsman's Skullcutter |
Fabricate Tribalman's Shiv | 1 Huntsman + 1 Dead Ringer | 1 Tribalman's Shiv |
Fabricate Southern Hospitality | 1 Ambassador + 1 Scrap Metal | 1 Southern Hospitality |
Fabricate Black Box | 1 Direct Hit + 1 Reclaimed Metal | 1 Black Box |
Fabricate Mad Milk | 1 Jarate + 1 Reclaimed Metal | 1 Mad Milk |
Fabricate Shortstop | 1 Force-A-Nature + 1 Reclaimed Metal | 1 Shortstop |
Fabricate Holy Mackerel | 1 Sandman + 1 Reclaimed Metal | 1 Holy Mackerel |
Fabricate Battalion's Backup | 1 Buff Banner + 1 Reclaimed Metal | 1 Battalion's Backup |
Fabricate Degreaser | 1 Backburner + 1 Reclaimed Metal | 1 Degreaser |
Fabricate Powerjack | 1 Axtinguisher + 1 Reclaimed Metal | 1 Powerjack |
Fabricate Sydney Sleeper | 1 Huntsman + 1 Reclaimed Metal | 1 Sydney Sleeper |
Fabricate Darwin's Danger Shield | 1 Razorback + 1 Reclaimed Metal | 1 Darwin's Danger Shield |
Fabricate Bushwacka | 1 Eyelander + 1 Reclaimed Metal | 1 Bushwacka |
Fabricate L'Etranger | 1 Dead Ringer + 1 Reclaimed Metal | 1 L'Etranger |
Fabricate Your Eternal Reward | 1 Cloak & Dagger + 1 Reclaimed Metal | 1 Your Eternal Reward |
[edytuj] Inne informacje
- Poprzez crafting nie można uzyskać podstawowych broni umieszczonych standardowo w grze.
- Poprzez crafting nie można uzyskać: Skrzynki z zaopatrzeniem Mann Co i klucza do skrzynki Mann Co. Nie mozna ich też przetwarzać.
- Na początku aby uzyskać metal ze złomu 1 poziomu, należało przetworzyć 3 takie same przedmioty. Obecnie wystarczą dwa dowolne przedmioty jednej klasy.
[edytuj] Linki