News:IGN ujawnia pierwsze 30 min gry Portal 2
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „jedna z ujawnionych lokacji '''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytu...”) |
(dodałem linki) |
||
Linia 2: | Linia 2: | ||
'''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.''' | '''Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.''' | ||
− | W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak | + | W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak [[Chel]]l (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2. |
− | W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu smooth | + | W [[Portal 2]], o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, ''aby uspokoić obiekt testowy'' zostanie puszczona muzyka w stylu [[wpl:smooth jazz|smooth jazz]], która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został [[Jonathan Coulton]]. |
− | Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u. | + | [[Aperture Laboratories]] przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u. |
<br clear=all> | <br clear=all> |
Wersja z 13:45, 15 sty 2011
Serwis internetowy IGN w opublikowanym 14 stycznia 2011 roku artykule zatytułowanym "Jumping into Portal 2", ujawnia przebieg pierwszych 30 minut rozgrywki jaka czeka nas w Portal 2.
W artykule dowiadujemy się między innymi, że na początku gry będziemy świadkami tego jak Chell (główna bohaterka gry) zostaje wprowadzona w sen zaraz po wydarzeniach z pierwszego Portala, a następnie budzi się już setki lat później w zupełnie nowych realiach Portal 2.
W Portal 2, o wiele większą rolę odgrywa dźwięk i muzyka. W grze wysłuchamy ponad 13 000 linii dialogowych. Muzyka będzie o wiele bardziej różnorodna i zintegrowana ze światem gry. Dla przykładu, przed jedną z wyjątkowo wymagających komór testowych, aby uspokoić obiekt testowy zostanie puszczona muzyka w stylu smooth jazz, która jednak po chwili wyłączy się przy akompaniamencie pisków i trzasków niesprawnego sprzętu audio. Po raz kolejny w projekcie zaangażowany został Jonathan Coulton.
Aperture Laboratories przez setki lat popadło w ruinę, a gracz podczas swej podróży będzie miał okazję zwiedzać różne miejsca kompleksu. W raz z artykułem IGN wypuściło materiał wideo, na którym znajdują się nigdy wcześniej nie pokazywane fragmenty gameplay'u.
Omawiany artykuł znajduje się w poniższym linku:
Jumping into Portal 2