Szablon:Portal half-life sidebar

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(wymiana)
Linia 1: Linia 1:
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude><sidebar>
 
<noinclude><sekcja id="hl"></noinclude><sidebar>
<notka tytul="Siatka dematerializująca" link="Siatka dematerializująca" grafika="EmancipationGrid1.jpg">
+
<notka tytul="Strzelba SPAS 12 (HL1)" link="Strzelba SPAS 12 (HL1)" grafika="Shotgunammo 1.jpg">
...to urządzenie wynalezione i stosowane przez Aperture Science. Wykorzystywane w komorach testowych przeznaczonych do badań nad technologią portali.
+
...to strzelba typu pump-action, która strzela rozproszonym śrutem z łusek. Używana przede wszystkim przez Gordona Freemana i oddziały HECU.
 
</notka>
 
</notka>
<notka tytul="Muscle Car" link="Muscle Car" grafika="Car concept orange.jpg">
+
<notka tytul="Nihilanth" link="Nihilanth" grafika="Hl nihilanth.jpg">
...jest pojazdem wykorzystywanym przez Gordona Freemana w Half-Life 2: Episode Two. Zbudowany na bazie samochodu Dodge Charger.  
+
...był przywódcą armii Xen i głównym bossem w grze Half-Life. Fizycznie był podobny do gigantycznego zarodka o dziwnych proporcjach.
 
</notka>
 
</notka>
<notka tytul="Atlas i P-body" link="Atlas i P-body" grafika="Portal2 robots.jpg">
+
<notka tytul="Overwatch Shotgunner" link="Overwatch Shotgunner" grafika="Combineshotgunsoldier.jpg">
...to humanoidalne roboty, bohaterowie trybu co-op w Portal 2. Zostały stworzone przez GLaDOS do zakończenia najtrudniejszych badań.  
+
...to przeważnie dowódcy grup Overwatch Soldier. Specjalizują się w szybkich szturmach i walkach w zwarciu przy pomocy alternatywnego strzału ze strzelby.  
 
</notka>
 
</notka>
 
</sidebar>
 
</sidebar>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>
 
<noinclude></sekcja>[[Kategoria:Portal Half-Life]]</noinclude>

Wersja z 11:47, 22 sty 2011