Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „'''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition ...”) |
(infobox) |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | '''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. | + | <ikony>valve|gearbox|hl1</ikony> |
− | Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - | + | {{Stub}} |
+ | {{Gra infobox | ||
+ | |grafika= | ||
+ | |producent=[[Gearbox Software]] | ||
+ | |wydawca=[[Valve Corporation]] | ||
+ | |dystrybucja=[[wpl:Sierra Entertainment|Sierra]] <small>(początkowo)</small><br />[[Steam]] | ||
+ | |data wydania=12 czerwca 2001 | ||
+ | |nośniki=Internet | ||
+ | |gatunek=First-person shooter | ||
+ | |tryb gry=Singleplayer | ||
+ | |platforma=PC | ||
+ | |silnik=[[GoldSrc]] | ||
+ | |wymagania=<span></span> | ||
+ | *Procesor 500 Mhz | ||
+ | *96 MB RAM | ||
+ | *karta graficzna 16 MB | ||
+ | |kontrolery=klawiatura i mysz | ||
+ | |kategorie wiekowe= | ||
+ | |scenarzysta=<span></span> | ||
+ | *[[Rob Heironimus]] | ||
+ | *[[David Mertz]] | ||
+ | *[[Randy Pitchford]] | ||
+ | |designer=[[Randy Pitchford]] | ||
+ | |kompozytor=[[Chris Jensen]], [[Stephen Bahl]], [[Kelly Bailey]] | ||
+ | |poprz. gra=[[Half-Life: Opposing Force]] | ||
+ | |nast. gra=[[Half-Life: Decay]]}} | ||
+ | |||
+ | '''Blue-Shift''' to drugi po '''[[Opposing Force]]''' oficjalny dodatek do gry '''[[Half-Life]]'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o [[High Definition Pack]], zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. | ||
+ | Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]]. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]]. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu [[Black Mesa|Black Mesy]] przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora [[Stanley Rosenberg|Rosenberga]] a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie [[XEN]], do którego zostaniemy teleportowani. |
Wersja z 10:40, 13 kwi 2011
Blue Shift | |
Producent | Gearbox Software |
Wydawca | Valve Corporation |
Dystrybucja | Sierra (początkowo) Steam |
Data wydania | 12 czerwca 2001 |
Nośniki | Internet |
Gatunek | First-person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | PC |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania |
|
Kontrolery | klawiatura i mysz |
Scenarzysta | |
Designer | Randy Pitchford |
Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl, Kelly Bailey |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
Nast. gra | Half-Life: Decay |
Blue-Shift to drugi po Opposing Force oficjalny dodatek do gry Half-Life. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - Barneya Calhouna. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez Gordona Freemana. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie XEN, do którego zostaniemy teleportowani.