Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „'''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition ...”) |
(infobox) |
||
| Linia 1: | Linia 1: | ||
| − | '''Blue-Shift''' to drugi po '''Opposing Force''' oficjalny dodatek do gry '''Half-Life'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. | + | <ikony>valve|gearbox|hl1</ikony> |
| − | Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - | + | {{Stub}} |
| + | {{Gra infobox | ||
| + | |grafika= | ||
| + | |producent=[[Gearbox Software]] | ||
| + | |wydawca=[[Valve Corporation]] | ||
| + | |dystrybucja=[[wpl:Sierra Entertainment|Sierra]] <small>(początkowo)</small><br />[[Steam]] | ||
| + | |data wydania=12 czerwca 2001 | ||
| + | |nośniki=Internet | ||
| + | |gatunek=First-person shooter | ||
| + | |tryb gry=Singleplayer | ||
| + | |platforma=PC | ||
| + | |silnik=[[GoldSrc]] | ||
| + | |wymagania=<span></span> | ||
| + | *Procesor 500 Mhz | ||
| + | *96 MB RAM | ||
| + | *karta graficzna 16 MB | ||
| + | |kontrolery=klawiatura i mysz | ||
| + | |kategorie wiekowe= | ||
| + | |scenarzysta=<span></span> | ||
| + | *[[Rob Heironimus]] | ||
| + | *[[David Mertz]] | ||
| + | *[[Randy Pitchford]] | ||
| + | |designer=[[Randy Pitchford]] | ||
| + | |kompozytor=[[Chris Jensen]], [[Stephen Bahl]], [[Kelly Bailey]] | ||
| + | |poprz. gra=[[Half-Life: Opposing Force]] | ||
| + | |nast. gra=[[Half-Life: Decay]]}} | ||
| + | |||
| + | '''Blue-Shift''' to drugi po '''[[Opposing Force]]''' oficjalny dodatek do gry '''[[Half-Life]]'''. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o [[High Definition Pack]], zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. | ||
| + | Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - [[Barney Calhoun|Barneya Calhouna]]. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez [[Gordon Freeman|Gordona Freemana]]. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu [[Black Mesa|Black Mesy]] przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora [[Stanley Rosenberg|Rosenberga]] a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie [[XEN]], do którego zostaniemy teleportowani. | ||
Wersja z 10:40, 13 kwi 2011
| Blue Shift | |
| Producent | Gearbox Software |
| Wydawca | Valve Corporation |
| Dystrybucja | Sierra (początkowo) Steam |
| Data wydania | 12 czerwca 2001 |
| Nośniki | Internet |
| Gatunek | First-person shooter |
| Tryb gry | Singleplayer |
| Platforma | PC |
| Silnik | GoldSrc |
| Wymagania |
|
| Kontrolery | klawiatura i mysz |
| Scenarzysta | |
| Designer | Randy Pitchford |
| Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl, Kelly Bailey |
| Gra po grze | |
| Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
| Nast. gra | Half-Life: Decay |
Blue-Shift to drugi po Opposing Force oficjalny dodatek do gry Half-Life. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - Barneya Calhouna. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez Gordona Freemana. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie XEN, do którego zostaniemy teleportowani.


