Kontrola terytorium
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
m (Naprawilem mapy) |
|||
Linia 1: | Linia 1: | ||
− | |||
{{Stub|*Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.}} | {{Stub|*Dodać screeny z gry i opis huda w tym trybie.}} | ||
− | {{ | + | {{Tryby gry DoD |
− | |grafika= | + | | grafika = Kontrola terytorium.jpg |
− | |mapy= <span></span> | + | | mapy = <span></span> |
− | *[[Anzio]] | + | * [[Anzio]] |
− | *[[Argentan]] | + | * [[Argentan]] |
− | *[[Avalanche]] | + | * [[Avalanche]] |
− | *[[Donner]] | + | * [[Donner]] |
− | *[[Flash]] | + | * [[Flash]] |
− | *[[Kalt]] | + | * [[Kalt]] |
}} | }} | ||
− | '''Kontrola Terytorium''' | + | '''Kontrola Terytorium''' – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w [[Daf of Defeat]] i [[Day of Defeat: Source]]. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych. |
== Zasady gry == | == Zasady gry == | ||
+ | [[Plik:Kontrola terytorium - komunikat - blokada przejęcia.jpg|50px|thumb|left|Komunikat informujący o blokowaniu flagi przez wroga.]] | ||
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz. | Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz. | ||
− | Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym | + | Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat. |
− | + | ||
− | + | ||
== Punktacja == | == Punktacja == | ||
− | *Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt. | + | * Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt. |
− | *Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty. | + | * Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty. |
− | *Za przejęcie wszystkich flag | + | * Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów. |
− | *Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną. | + | * Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną. |
+ | |||
+ | {{Day of Defeat}} | ||
− | |||
[[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]] | [[Kategoria:Tryby w Day of Defeat]] |
Wersja z 19:03, 30 paź 2015
Kontrola terytorium | |
Mapy tego trybu |
Kontrola Terytorium – jeden z trybów rozgrywki występujących domyślnie w Daf of Defeat i Day of Defeat: Source. Polega na przejmowaniu wrogich flag i obronie własnych.
Zasady gry
Błąd przy generowaniu miniatury Niekompletna konfiguracja biblioteki GD – brak funkcji imagecreatefromjpeg
Aby wygrać, drużyna musi przejąć wszystkie flagi na mapie, równocześnie utrudniając drużynie przeciwnej przejmowanie. Jedne flagi można zdobyć przebiegając koło nich, a przy innych trzeba się zatrzymać i poczekać chwilę na przejęcie. Niektóre wymagają przejmowania przez kilka osób naraz.
Zdobywanie flagi może zablokować gracz drużyny przeciwnej, wbiegając w obszar przejmowania. Informuje nas o tym odpowiedni komunikat.
Punktacja
- Każdy gracz za przejęcie flagi dostaje 1 punkt, drużyna także 1 punkt.
- Za przejęcie podwójnej flagi drużyna otrzymuje 2 punkty.
- Za przejęcie wszystkich flag drużyna otrzymuje 60 punktów.
- Co 25 sec. drużyna ma naliczane dodatkowe punkty za zdobyte flagi, które są liczone, tak jak w przypadku przejmowania, czyli 1pkt. za pojedynczą flagę i 2pkt. za podwójną.
Day of Defeat i Day of Defeat: Source
Operator KM • Operator wyrzutni rakiet • Snajper • Strzelec • Szturmowiec • Wsparcie | |
Bronie główne | M1 Garand • K98k • Thompson • MP40 • BAR • STG44 • Springfield • 98k Sniper Rifle • 30' Caliber • MG42 • Bazooka • Panzerschreck |
Bronie dodatkowe | Colt 1911 • P38 • Webley Mk IV • Saperka • Nóż • Granat odłamkowy • Garant dymny |
Mapy | Anzio • Argentan • Avalanche • Caen • Charlie • Chemille • Cherbourg • Colmar • Donner • Escape • Falaise • Flash • Flugplatz • Forest • Glider • Jagd • Kalt • Kraftstoff • Merderet • Northbound • Palermo • Saints • Schwetz • Sturm • Switch • Vicenza • Zafod • Zalec |
Tryby gry | Kontrola terytorium • Ładunki |