AK-47 (HL2)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(Utworzył nową stronę „{{BronHL infobox |grafika=Ak47.jpg |grupa= brak danych |typ=karabin szturmowy, palna |obrazenia=8 |ciosy=duża |odrzut=średni |rozrzut=mały |predkosc=715 m/s |magazyn...”) |
|||
Linia 15: | Linia 15: | ||
|byt=weapon_ar1 | |byt=weapon_ar1 | ||
}} | }} | ||
− | '''AK-47''', znany także pod nazwą '''AR1''' jest kolejną bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] można znaleźć tą broń w grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]], modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku [[Source]] - [[Counter-Strike: Source]] i [[Left 4 Dead 2]]. | + | '''AK-47''', znany także pod nazwą '''AR1''' jest kolejną bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] można znaleźć tą broń w grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]], modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku [[Source]] - [[Counter-Strike: Source]] i [[Left 4 Dead 2]]. Używa amunicji '''7.62x39mm''' |
==Opis== | ==Opis== | ||
W grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]] nie wszystkie bronie można dostać za pomocą kodu ''impulse 101''. Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod ''give weapon_ar1''. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]], to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] | W grywalnej [[Half-Life 2 Beta|becie]] nie wszystkie bronie można dostać za pomocą kodu ''impulse 101''. Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod ''give weapon_ar1''. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]], to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co [[Objective Individual Combat Weapon|OICW]] | ||
[[Kategoria:Bronie w Half-Life 2 Beta]] | [[Kategoria:Bronie w Half-Life 2 Beta]] |
Wersja z 15:39, 14 maj 2010
AK-47 (HL2) | |
Przynależność | brak danych |
Typ | karabin szturmowy,
palna |
Używane przez | Gordon Freeman, Rebelianci |
Właściwości | |
Obrażenia | 8 |
Szybkostrzelność | duża |
Odrzut | średni |
Rozrzut | mały |
Prędkość pocisku | 715 m/s |
Magazynek | 30 |
Noszona amunicja | 150 |
Komenda | weapon_ar1 |
Odpowiedniki | Karabin pulsacyjny, OICW |
AK-47, znany także pod nazwą AR1 jest kolejną bronią wyciętą z Half-Life'a 2. Nie wiadomo kto oprócz gracza miał używać tej broni. Tak samo jak OICW można znaleźć tą broń w grywalnej becie, modach takich jak SMOD: Redux czy Missing Information, a także innych grach na silniku Source - Counter-Strike: Source i Left 4 Dead 2. Używa amunicji 7.62x39mm
Opis
W grywalnej becie nie wszystkie bronie można dostać za pomocą kodu impulse 101. Aby otrzymać karabinek Kałasznikowa, należy wpisać w konsoli kod give weapon_ar1. Broń nie ma animacji i wydaje się być trzymana jedną ręką (zapewne to pierwsza klatka animacji wyciągania broni - lewa ręka ukazuje się w bezruchu po drugiej stronie ekranu). Choć z pozoru może wydawać się zubożoną wersją OICW, to wyróżnia go możliwość zmiany trybu ognia. Do wyboru jest tryb półautomatyczny, serie 3- lub 5-pociskowe i tryb automatyczny. Karabin używa tej samej amunicji co OICW