Szpieg
(Różnice między wersjami)
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
(zły szablon był) |
m |
||
Linia 1: | Linia 1: | ||
+ | <ikony>tf2</ikony> | ||
{{Klasa infobox | {{Klasa infobox | ||
|grafika=redspyciggaret.jpg | |grafika=redspyciggaret.jpg | ||
Linia 70: | Linia 71: | ||
*[http://tf2.com/spy.htm Meet the Spy] | *[http://tf2.com/spy.htm Meet the Spy] | ||
− | {{ | + | {{TF2bronie}} |
− | [[Kategoria:Klasy postaci w Team Fortress]] | + | |
+ | [[Kategoria:Klasy postaci w Team Fortress 2]] | ||
+ | |||
+ | [[tf2wiki:Spy]] |
Wersja z 16:56, 19 wrz 2010
Szpieg | |
Typ klasy | Wsparcie |
Numer | 9 |
Ilość życia | 125 |
Übercharge | 185 |
Prędkość | 7.61 m/s (100%) |
Postać | |
Pochodzenie | Francja |
Praca | tajny współpracownik |
Motto | All in a day's work |
Dubbing | Dennis Bateman |
Meet the... | Meet the Spy |
Szpieg (ang. Spy) to klasa wsparcia w Team Fortress 2. Swój debiut miał w grze Team Fortress
Spis treści |
Uzbrojenie
Standardowe
Te bronie dostajemy od razu po rozpoczęciu gry.
- Rewolwer
- ilość naboi: 24
- ilość naboi w magazynku: 6
- obrażenia: 40 (120 crit)
- Elektrosaper
- ilość naboi: ∞
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: nd.
- Nóż
- ilość naboi: ∞
- ilość naboi w magazynku: 1
- obrażenia: 40 (120 crit, 450 cios w plecy)
- Przebrania
- ilość naboi: ∞
- działanie: Gracza może przebrać się za członka przeciwnej drużyny jak i swojej. Jest niewykrywalny dla działek, może korzystać z wrogich teleportów, dystrybutorów i leczenia medyków (również Ubercharge). Nie może jednak przenikać przez przeciwników.
- Zegarek
- ilość: ∞
- działanie: Użycie go sprawia, że gracz staje się na krótki czas niewidzialny. Niewidzialność można przedłużyć podnosząc metal.
Do odblokowania
- Ambasador
- ilość naboi: 24
- ilość naboi w magazynku: 6
- obrażenia: 34 (102 crit)
- Peleryna Nożownika (Cloak & Dagger)
- ilość: ∞
- działanie: Działa tak samo jak zegarek, z tą różnicą, że podnoszenie metalu nie przedłuża niewidzialności. Niewidzialność rozładowuje się podczas ruchu (ładuje się podczas postoju. Po całkowitym wyładowaniu, gracz nie traci niewidzialności, ale staje się mniej przezroczysty (widać jego kontur).
- Dzwon Zmarłego (Dead Ringer)
- ilość: ∞
- działanie: Gdy jest aktywny pozwala zmylić przeciwnika, zostawiając w momencie śmierci gracza, fałszywe zwłoki. Równocześnie daje szpiegowi 6,5 sekundy całkowitej niewidzialności i nieśmiertelności. Ponowne pojawienie się okupione jest jednak głośnym dźwiękiem. Czynność może być powtórzona dopiero po ponownym naładowaniu się urządzenia. Podnoszenie metalu przyspiesza ładowanie.
Taunt
- Szermierka
- ilość naboi: brak
- obrażenia: 2 ciosy po 30 i kończący cios za 500 (natychmiastowa śmierć)
- wymagana broń: Nóż
Meet the Spy
Osobny artykuł: Meet the Spy