Get Your Free TVs!

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Stub}} '''Get Your Free TVs!''' był pierwszym, testowym level'em, który został stworzony w 2001, kiedy Valve miało tylko kilka concept art'ów i krótki skry...”)
 
Linia 2: Linia 2:
  
 
'''Get Your Free TVs!''' był pierwszym, testowym level'em, który został stworzony w 2001, kiedy [[Valve]] miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję [[Source]] engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry.
 
'''Get Your Free TVs!''' był pierwszym, testowym level'em, który został stworzony w 2001, kiedy [[Valve]] miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję [[Source]] engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry.
 +
 +
== Opis ==
 +
 +
Poziom miał symulować walkę uliczną pomiędzy obywatelami a [[Metrocop]]'ami. Sekwencja testowałaby umiejętność [[Source | silnika]], który potrafiłby zrobić ogromny, wiarygodny świat.

Wersja z 14:51, 4 sty 2012

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Get Your Free TVs! był pierwszym, testowym level'em, który został stworzony w 2001, kiedy Valve miało tylko kilka concept art'ów i krótki skrypt gry. Składał się z testowej sekwencji zaprojektowanej tak, aby pokazać nową technologię stworzoną dla gry, oraz testowych bohaterów niezależnych (NPC) i fizykę, która nie znalazła się w końcowym projekcie. W oparciu o bardzo wczesną wersję Source engine, ta sekwencja była prawdziwym startem tworzenia gry.

Opis

Poziom miał symulować walkę uliczną pomiędzy obywatelami a Metrocop'ami. Sekwencja testowałaby umiejętność silnika, który potrafiłby zrobić ogromny, wiarygodny świat.