Ted Backman

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{PracownikValve infobox |grafika=Ted_Backman.jpg |imieinazwisko=Ted Backman |data= |pochodzenie=Seattle |stanowisko=dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, ry...”)
 
(kategoria)
Linia 12: Linia 12:
  
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 
Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.
 +
[[Kategoria:Pracownicy Valve]]

Wersja z 21:58, 23 gru 2009

Ted Backman
Ted Backman.jpg
Imię i nazwisko Ted Backman
Pochodzenie Seattle
Stanowisko dyrektor artystyczny, artysta concepct artów, rysownik i animator
Praca przy grach Half-Life,Half-Life 2, Half-Life 2: Episode One, Half-Life 2: Episode Two, Half-Life 2: Episode Three, Left 4 Dead

Ted Backman jest dyrektorem artystycznym, artystą concepct artów, rysownikiem i animatorem w firmie Valve. Był niezależny artystą i animatorem w mieście Seattle do połowy lat dziewięćdziesiątych XX wieku. Przed dołączeniem do ekipy Valve w lecie 1996 roku, studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie. Zaprojektował większość Synthów wykorzystanych w grze Half-Life 2. Jak większość pracowników, pracował również nad Left 4 Dead. Na oficjalnej stronie Valve, jego funkcje są opisane w następujący sposób: "Przed dołączeniem do Valve w lecie 1996 r., Ted studiował malarstwo na Uniwersytecie w Waszyngtonie, w czasie pracy w Valve, Ted była odpowiedzialna za projektowanie i budowę wielu modeli ludzi, miejsc i rzeczy, które przebywają w Black Mesa, City 17 i odleglejszym otoczeniu. Szary to jego ulubiony kolor."

Backman powiedział, że jednym z jego inspiracji dla stworzeń z gry Half-Life były obrazy HR Gigera z Necronomicona i ich seksualny wydźwięk. Możliwe jest też wzorowanie się malarstwem Wayne Douglas Barlowe.

Jego twarz została użyta jako wzorzec dla modelu mieszkańca Male 02, Teda.