Sticky Launcher
Wersja RidiculousTies (dyskusja | edycje) z dnia 19:36, 5 cze 2019
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Sticky Launcher | |
| | |
| Typ | broń ręczna |
| Używane przez | Gordon Freeman |
| Właściwości | |
| Obrażenia | duże, ogólnie nieznane |
| Szybkostrzelność | mało-średnia |
| Odrzut | duży |
| Rozrzut | mało-średni |
| Prędkość pocisku | nieznana |
| Magazynek | 18 |
| Noszona amunicja | 200 |
| Komenda | weapon_stickylauncher
|
| Odpowiedniki | |
Spis treści |
Ogólne
Sticky Launcher (na pol. z luźną kolokacją: „wyrzutnia bomb samoprzylepnych”) to szybkostrzelna broń, wycięta z Half-Life 2 (pochodząca z Half-Life 2 Beta). Model tej wyrzutni jest taki sam jak Pistoletu 9mm, jednak wystrzeliwuje ona samoprzylepne bomby. Bomby są koloru czerwonego i eksplodują na taką samą odległość, jak inne materiały wybuchowe, licząc S.L.A.M.. Po wystrzeleniu, można je zdetonować, naciskając prawy przycisk myszki. W przeciwieństwie do Pistoletu 9mm jest on skuteczny do walki z wieloma celami, najlepiej blisko siebie.
Ciekawostki
- Broń stickybomb launcher z gry Team Fortress 2 była prawdopodobnie inspirowana właśnie sticky launcher'em, lecz model był kompletnie inny, a bomby nie przylepiały się do niektórych objektów, przeciwników lub bram.
- Sticky Launcher został użyty także w innych grach lub modach, takich jak
- SMod
- Garry's Mod (jako addon)
- Missing Information
Referencje
- Half-Life 2 Beta – kod źródłowy
- Half-Life 2 Beta – grywalne
Lista występowania
- Half-Life 2 – niekanoniczne występowanie, tylko w plikach gry
- Half-Life 2 Beta – grywalne
