Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
Blue Shift | |
Producent | Gearbox Software |
Wydawca | Valve Corporation |
Dystrybucja | Sierra (początkowo) Steam |
Data wydania | 12 czerwca 2001 |
Nośniki | Internet |
Gatunek | First-person shooter |
Tryb gry | Singleplayer |
Platforma | PC |
Silnik | GoldSrc |
Wymagania |
|
Kontrolery | klawiatura i mysz |
Scenarzysta | |
Designer | Randy Pitchford |
Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl, Kelly Bailey |
Gra po grze | |
Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
Nast. gra | Half-Life: Decay |
Blue-Shift to drugi po Opposing Force oficjalny dodatek do gry Half-Life. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - Barneya Calhouna. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez Gordona Freemana. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie XEN, do którego zostaniemy teleportowani.