Blue Shift
Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!
| Blue Shift | |
| Producent | Gearbox Software |
| Wydawca | Valve Corporation |
| Dystrybucja | Sierra (początkowo) Steam |
| Data wydania | 12 czerwca 2001 |
| Nośniki | Internet |
| Gatunek | First-person shooter |
| Tryb gry | Singleplayer |
| Platforma | PC |
| Silnik | GoldSrc |
| Wymagania |
|
| Kontrolery | klawiatura i mysz |
| Scenarzysta | |
| Designer | Randy Pitchford |
| Kompozytor | Chris Jensen, Stephen Bahl, Kelly Bailey |
| Gra po grze | |
| Poprz. gra | Half-Life: Opposing Force |
| Nast. gra | Half-Life: Decay |
Blue-Shift to drugi po Opposing Force oficjalny dodatek do gry Half-Life. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - Barneya Calhouna. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez Gordona Freemana. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie XEN, do którego zostaniemy teleportowani.


