Blue Shift

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Blue Shift
Producent Gearbox Software
Wydawca Valve Corporation
Dystrybucja Sierra (początkowo)
Steam
Data wydania 12 czerwca 2001
Nośniki Internet
Gatunek First-person shooter
Tryb gry Singleplayer
Platforma PC
Silnik GoldSrc
Wymagania
  • Procesor 500 Mhz
  • 96 MB RAM
  • karta graficzna 16 MB
Kontrolery klawiatura i mysz
Scenarzysta
Designer Randy Pitchford
Kompozytor Chris Jensen, Stephen Bahl, Kelly Bailey
Gra po grze
Poprz. gra Half-Life: Opposing Force
Nast. gra Half-Life: Decay

Blue-Shift to drugi po Opposing Force oficjalny dodatek do gry Half-Life. Tym razem jest to samodzielny epizod wzbogacony dodatkowo o High Definition Pack, zestaw który automatycznie uaktualnia modele, bronie i postacie we wszystkich częściach serii. Gra posiada również bardziej dopracowaną grafikę oraz sztuczną inteligencję komputerowych przeciwników. Za produkcję gry ponownie odpowiedzialne jest studio Gearbox Software. Tym razem wydarzenia w bazie Black Mesa mamy możliwość oglądać z perspektywy agenta ochrony, należącego do grupy Blueshift - Barneya Calhouna. Gra rozpoczyna się podobnie jak Half-Life, podążamy wraz z Barneyem pociągiem do pracy a następnie towarzyszymy mu w niej aż do czasu wybuchu w laboratorium spowodowanym przez Gordona Freemana. Od tego momentu naszym zadaniem będzie uratowanie personelu Black Mesy przed atakiem obcych oraz komandosów U.S. Army. Głównym celem będzie odnalezienie i uratowanie doktora Rosenberga a następnie pomoc w ucieczce z bazy. W tym celu będziemy musieli wykazać się podobną determinacją jak bohaterzy poprzednich części, pokonać wielu wrogów, rozwiązać kilka zagadek a także poradzić sobie w obcym i niebezpiecznym świecie XEN, do którego zostaniemy teleportowani.