Fabryki Kombinatu

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=Powstanie |powstanie= |zniszczenie= |grupa=Kombinat |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage...”)
 
m (ikony, interwiki)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> |projektanci=[[Viktor Antonov]] }}
+
<ikony>hl2beta|komb</ikony>
 +
{{Stub}}
 +
{{Lokacja infobox  
 +
|grafika=Fabryki kombinatu1.jpg  
 +
|okres=[[Powstanie]]  
 +
|powstanie=  
 +
|zniszczenie=  
 +
|grupa=[[Kombinat]]  
 +
|polozenie=City 17  
 +
|mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref>  
 +
|projektanci=[[Viktor Antonov]] }}
  
'''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
+
'''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa City 17|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
  
 
==Charakterystyka==
 
==Charakterystyka==
 
+
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[stalker]]y mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator]]ów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze.  
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[Stalker]]zy mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator|Crematorów]], gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany z wielu powodów. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze.  
+
W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w [[Cytadela|Cytadeli]].
W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujący niewolniczo Stalkerzy w [[Cytadela|Cytadeli]].
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 12: Linia 21:
 
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art
 
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art
 
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art
 
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art
 
 
</gallery>
 
</gallery>
<references />
+
 
 +
{{Przypisy}}
  
 
{{Lokacje}}
 
{{Lokacje}}
 +
 +
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]]
 +
 +
[[overwiki:Combine Factories]]

Aktualna wersja na dzień 13:28, 10 lut 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Fabryki Kombinatu
Fabryki kombinatu1.jpg
Okres w grze Powstanie
Przynależność Kombinat
Położenie City 17
Informacje techniczne
Mapy e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01[1]
Projektanci Viktor Antonov

Fabryki Kombinatu, to wycięta z ostatecznej wersji Half-Life 2 lokacja, która miała być częścią City 17[2]. Są to przemysłowe rejony miasta, które Gordon Freeman miał odwiedzić tuż po opuszczeniu Stacji kolejowej na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.

Charakterystyka

Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, Vortigaunty oraz stalkery mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników Kombinatu. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka Crematorów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę pola tłumiącego, które tłumaczy brak dzieci w grze. W dzielnicy tej miał także znajdować się Manhack Arcade. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w Cytadeli.

Galeria

Przypisy