Captive Freight

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

m
(Ciekawostki)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)

Aktualna wersja na dzień 12:57, 21 wrz 2020

Ostrzeżenie

Ta strona może zawierać szczegóły fabuły. Jeśli nie chcesz jej znać, nie czytaj tego artykułu!

Captive Freight
Cf infobox.PNG
Gra Half-Life: Blue Shift
Numer 4
Lokacje Black Mesa Research Facility, Plac Załadunkowy, Magazyny Załadunkowe
Mapy ba_teleport1, ba_yard1, ba_yard2, ba_yard3, ba_yard3a, ba_yard3b, ba_yard4, ba_yard4a, ba_yard5, ba_yard5a

Captive Freight - czwarty rozdział gry Half-Life: Blue Shift.

Spis treści

[edytuj] Szczegółowe streszczenie

Barney w końcu wychodzi na powierzchnię. Wędrując tunelem prowadzącym do magazynów załadunkowych napotyka rozstrzelanego SUV'a, ciało strażnika i naukowca. Zabiera spod zwłok strażnika rewolwer oraz amunicję do broni z bagażnika samochodu i idzie dalej. Znów trafia pod ziemię, gdzie walczy z Vortigauntami. Po długiej wędrówce przez tunele wpada na żołnierzy, których oczywiście zabija. Po chwili spotyka śmiertelnie rannego Harolda, który prosi go, aby ten znalazł jego przyjaciela - doktora Stanleya Rosenberga i pomógł mu w ucieczce. Barney przebija się przez podwórza i magazyny, mordując przy tym kilkadziesiąt żołnierzy, niszcząc sprzęt do nich należący i ratując kilku naukowców zamkniętych w wagonach. W końcu dociera do dr. Rosenberga, który, jak się okazuje, został schwytany przez żołnierzy H.E.C.U. i zamknięty w wagonie towarowym, tak jak inni naukowcy do czasu przesłuchania. Kiedy tylko Barney wchodzi do wagonu z Rosenbergiem, ten zostaje zamknięty przez przybyłych na miejscu żołnierzy H.E.C.U.. Przy pomocy doktora dostaje się na dach wagonu i wycina obecnych w pobliżu żołnierzy. Potem otwiera wagon i eskortuje Rosenberga do miejsca ukrytej windy. Potem Rosenberg prowadzi Barneya do niewykorzystywanej części kompleksu, gdzie dwóch innych naukowców, Walter Bennet i Simmons, już przygotowują prototypowy teleporter do działania. Rosenberg instruuje ochroniarza, że ten musi włączyć i ustawić urządzenie transmisyjne w świecie Xen tak, aby mogli się następnie teleportować w przeznaczone miejsce. Barney wyrusza więc do Xen.

[edytuj] Znaczenie

Rozdział ten pokazuje, że wojsko stacjonujące na terenie Black Mesy nie ogranicza się tylko do mordowania obcych i pozostałego przy życiu personelu bazy. Więzi ono kilku naukowców zamkniętych w wagonikach towarowych, w tym dr. Rosenberga, gdyż zamierza ich później przesłuchać. Poza tym można w tym rozdziale natknąć się na czołg, co może sugerować, że H.E.C.U. sprowadziło potężny sprzęt jeszcze przed silnymi atakami ze strony obcych, lecz w małych ilościach. Oprócz tego w rozdziale gracz otrzymuje nieco lepszy arsenał, znany już z podstawowej wersji gry - granaty, bomby na pilota, rewolwer, pistolet maszynowy i granatnik przeciwpancerny, dzięki któremu likwidacja pobliskiego czołgu nie będzie problemem.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Wideosolucja

Lista rozdziałów w grach z serii Half-Life

Half-Life

Hazard Course · Black Mesa Inbound · Anomalous Materials · Unforeseen Consequences · Office Complex · "We've Got Hostiles" · Blast Pit · Power Up · On A Rail · Apprehension · Residue Processing · Questionable Ethics · Surface Tension · "Forget About Freeman!" · Lambda Core · Xen · Gonarch's Lair · Interloper · Nihilanth · Endgame

Half-Life: Opposing Force

Boot Camp · Incoming · Welcome to Black Mesa · "We Are Pulling Out" · Missing in Action · Friendly Fire · We Are Not Alone · Crush Depth · Vicarious Reality · Pit Worm's Nest · Foxtrot Uniform · "The Package" · Worlds Collide · Conclusion

Half-Life: Blue Shift

Hazard Course · Living Quarters Outbound · Insecurity · Duty Calls · Captive Freight · Focal Point · Power Struggle · A Leap of Faith · Deliverance

Half-Life: Decay

Dual Access · Hazardous Course · Surface Call · Resonance · Domestic Violence · Code Green · Crossfire · Intensity · Rift · Xen Attacks

Half-Life 2

Punkt Wejścia · „Pamiętny Dzień” · Droga Przez Kanały · Niebezpieczne Wody · Black Mesa East · „Nie chodzimy już do Ravenholm...” · Autostrada 17 · Ruchome Piaski · Nova Prospekt · Wiązania · Pierwszy Antyobywatel · „Za Freemanem!” · Nasi Dobroczyńcy · Czarna Energia

Half-Life 2: Episode One

Fałszywy Alarm · Bezpośrednia Interwencja · Podziemia · Ucieczka Przez Miasto · Ucieczka z City 17

Half-Life 2: Episode Two

Do White Forest · Ów Żywot Vortalny · Freeman Pontifex · Podróż W Wielkim Stylu · Poza Zasięgiem · Nasz Wspólny Przyjaciel · T Minus Jeden

Portal 2

Komunikat · Zimny start · Powrót · Niespodzianka · Ucieczka · Upadek · Ponowne spotkanie · Swędzenie · Część, w której...