Fabryki Kombinatu

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(Utworzył nową stronę „{{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=Powstanie |powstanie= |zniszczenie= |grupa=Kombinat |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage...”)
 
m (ikony, interwiki)
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 1: Linia 1:
{{Lokacja infobox |grafika=Fabryki kombinatu1.jpg |okres=[[Powstanie]] |powstanie= |zniszczenie= |grupa=[[Kombinat]] |polozenie=City 17 |mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref> |projektanci=[[Viktor Antonov]] }}
+
<ikony>hl2beta|komb</ikony>
 +
{{Stub}}
 +
{{Lokacja infobox  
 +
|grafika=Fabryki kombinatu1.jpg  
 +
|okres=[[Powstanie]]  
 +
|powstanie=  
 +
|zniszczenie=  
 +
|grupa=[[Kombinat]]  
 +
|polozenie=City 17  
 +
|mapy=''e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01''<ref>[[WC mappack]]</ref>  
 +
|projektanci=[[Viktor Antonov]] }}
  
'''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
+
'''Fabryki Kombinatu''', to wycięta z ostatecznej wersji [[Half-Life 2]] lokacja, która miała być częścią [[City 17]]<ref>[[Half-Life 2: Raising the Bar]]</ref>. Są to przemysłowe rejony miasta, które [[Gordon Freeman]] miał odwiedzić tuż po opuszczeniu [[Stacja kolejowa City 17|Stacji kolejowej]] na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.
  
 
==Charakterystyka==
 
==Charakterystyka==
 
+
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[stalker]]y mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator]]ów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze.  
Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, [[Vortigaunt]]y oraz [[Stalker]]zy mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników [[Kombinat]]u. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka [[Cremator|Crematorów]], gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany z wielu powodów. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę [[Pole tłumiące|pola tłumiącego]], które tłumaczy brak dzieci w grze.  
+
W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w [[Cytadela|Cytadeli]].
W dzielnicy tej miał także znajdować się [[Manhack Arcade]]. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujący niewolniczo Stalkerzy w [[Cytadela|Cytadeli]].
+
  
 
==Galeria==
 
==Galeria==
Linia 12: Linia 21:
 
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art
 
Grafika:Combine factories02.jpg|Wnętrze jednej z fabryk, concept art
 
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art
 
Grafika:Cremator-fabryka.jpg|Wnętrze fabryki Crematorów, concept art
 
 
</gallery>
 
</gallery>
<references />
+
 
 +
{{Przypisy}}
  
 
{{Lokacje}}
 
{{Lokacje}}
 +
 +
[[Kategoria:Lokacje z Half-Life 2 Beta]]
 +
 +
[[overwiki:Combine Factories]]

Aktualna wersja na dzień 13:28, 10 lut 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Fabryki Kombinatu
Fabryki kombinatu1.jpg
Okres w grze Powstanie
Przynależność Kombinat
Położenie City 17
Informacje techniczne
Mapy e3_industrial, d1_garage_01, d1_garage_02, c17_01[1]
Projektanci Viktor Antonov

Fabryki Kombinatu, to wycięta z ostatecznej wersji Half-Life 2 lokacja, która miała być częścią City 17[2]. Są to przemysłowe rejony miasta, które Gordon Freeman miał odwiedzić tuż po opuszczeniu Stacji kolejowej na początku gry. Miały być widoczne również wcześniej, podczas podróży pociągiem.

[edytuj] Charakterystyka

Fabryki Kombinatu, to cała przemysłowa dzielnica City 17. Zniewoleni ludzie, Vortigaunty oraz stalkery mieli tu pracować w ciężkich warunkach pod okiem strażników Kombinatu. Gordon podczas swojej podróży miał zwiedzić wiele różnych zakładów fabrycznych. Jednym z nich miała być Fabryka Crematorów, gdzie miały pracować również dzieci. Pomysł z umieszczeniem w grze dzieci został później zaniechany. Prawdopodobnie obawiano się negatywnego odbioru w mediach gry, która dawałaby by graczowi możliwość zabijania dzieci. Ostatecznie autorzy zdecydowali się na ideę pola tłumiącego, które tłumaczy brak dzieci w grze. W dzielnicy tej miał także znajdować się Manhack Arcade. Część pomysłów stworzonych na potrzeby Fabryk Kombinatu zostało później odzyskanych w innych lokacjach gry, jak np, pracujące niewolniczo stalkery w Cytadeli.

[edytuj] Galeria

[edytuj] Przypisy