Half-Life: Day One

(Różnice między wersjami)

Strona działa w trybie archiwalnym. Jest tylko do odczytu!

(dodanych więcej różnic)
m
Linia 22: Linia 22:
 
}}
 
}}
  
'''Half-Life: Day One''' (ang. "Dzień pierwszy") - wersja demo gry [[Half-Life]], wydana 1 listopada 1998 roku przez [[Valve Software]]. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy.   
+
'''Half-Life: Day One''' (ang. ''Dzień pierwszy'') - wersja demo gry [[Half-Life]], wydana 1 listopada 1998 roku przez [[Valve Software]]. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy.   
  
 
==Fabuła==
 
==Fabuła==
Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: [[Black Mesa Inbound]], [[Anomalous Materials]], [[Unforeseen Consequences]], [[Office Complex]], [["We've Got Hostiles"]]. Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału "We've Got Hostiles".
+
Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: ''[[Black Mesa Inbound]]'', ''[[Anomalous Materials]]'', ''[[Unforeseen Consequences]]'', ''[[Office Complex]]'', ''[["We've Got Hostiles"]]''. Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału ''"We've Got Hostiles"''.
  
 
==Różnice==
 
==Różnice==
Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału kilkoma rzeczami:
+
Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału pod kilkoma względami:
 
*Nie można aktywować konsoli
 
*Nie można aktywować konsoli
 
*Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
 
*Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
Linia 37: Linia 37:
 
*[[MP5]] po podniesieniu ma pełny magazynek.
 
*[[MP5]] po podniesieniu ma pełny magazynek.
 
*Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek
 
*Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek
*Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słyszymi w odpowiednim czasie.
+
*Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słychać w odpowiednim czasie.
 
*Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
 
*Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
 
*Pistolet nie posiada trybu automatycznego
 
*Pistolet nie posiada trybu automatycznego
Linia 47: Linia 47:
  
 
==Linki==
 
==Linki==
*[http://www.filefront.com/00009563068/Half-Life-Day-One-Demo/ Download]
+
*[http://www.filefront.com/00009563068/Half-Life-Day-One-Demo/ Plik instalatora]
  
 
{{Valve}}
 
{{Valve}}
 +
 
[[Kategoria:Half-Life]]
 
[[Kategoria:Half-Life]]
  

Wersja z 19:29, 14 lut 2011

Zalążek

Ta strona to tylko zalążek artykułu. Jeśli możesz, pomóż w tworzeniu serwisu i rozwiń ten artykuł!

Half-Life: Day One
HL Day One menu.jpg
Producent Valve Corporation
Wydawca Valve Software
Data wydania 1 listopada 1998
Nośniki CD, Internet
Gatunek First person shooter
Tryb gry Singleplayer
Platforma Windows
Silnik GoldSrc
Wymagania 500 Mhz procesor, 96 MB RAM, 16 MB karta graficzna
Kontrolery klawiatura i mysz
Kategorie wiekowe BBFC: 15,
ESRB: M,
OFLC: M,
PEGI: 16+
Gra po grze
Poprz. gra Quiver
Nast. gra Half-Life

Half-Life: Day One (ang. Dzień pierwszy) - wersja demo gry Half-Life, wydana 1 listopada 1998 roku przez Valve Software. Była dostępna tylko jako dodatek z wybranymi kartami graficznymi. Nigdy nie została oficjalnie udostępniona dla szerszego odbiorcy.

Spis treści

Fabuła

Demo zawiera pełne 5 pierwszych rozdziałów gry Half-Life: Black Mesa Inbound, Anomalous Materials, Unforeseen Consequences, Office Complex, "We've Got Hostiles". Kończy się wraz z ukończeniem rozdziału "We've Got Hostiles".

Różnice

Wersja demo różni się mimo wszystko od oryginału pod kilkoma względami:

  • Nie można aktywować konsoli
  • Podczas chodzenia w bok ekran gracza buja się na boki.
  • Nie można zainstalować pakietu High Definition Pack.
  • Limit noszonych granatów zamiast 10 wynosi 25.
  • Granaty nie eksplodują, jeśli przetrzymuje się je zbyt długo w ręce (po wyciągnięciu zawleczki).
  • Większy dystans rzucania granatami.
  • MP5 po podniesieniu ma pełny magazynek.
  • Po podniesieniu strzelby nie otrzymuje się dodatkowych 4 loftek
  • Dźwięk przesuwania suwadła w strzelbie zawsze słychać w odpowiednim czasie.
  • Amunicja do pistoletu i strzelby zawsze występuje w paczkach po 30 sztuk zamiast po 17 i 12.
  • Pistolet nie posiada trybu automatycznego
  • Bateria zasilająca kombinezon HEV oraz moduł dalekich skoków posiadają inne modele.
  • Niektóre nazwy rozdziałów są inne.

Ciekawostki

Linki